هستی مهدوی فر در کنار فوتبالیست مشهور

هستی مهدوی فر در کنار فوتبالیست مشهور

هستی مهدوی‌فر  این روزها در ایتالیا در حال گشت و گذار است و به دلیل علاقه زیادی که به فوتبال دارد در کنار فرانچسکو توتی  عکس دونفره ای گرفته و در صفحه شخصی اش قرار داده است.

هستی مهدوی‌ فر بازیگر عکسی از خودش کنار فرانچسکو توتیدر اینستاگرام منتشر کرد.

هستی مهدوی‌ فر بازیگر سریال «مادرانه» از هواداران وزرش به ویژه فوتبال است.

هستی مهدوی‌ فر (۲۱ آذر ۱۳۷۰ تهران) بازیگر ایرانی است.. این بازیگر تاکنون نقش های بسیار متفاوتی در چند سریال تلویزیونی و فیلمسینمایی بازی کرده است که نشانگر استعداد بالای هستی مهدوی فر بوده و آینده درخشانی در انتظار این بازیگر زن جوان می باشد.

هستی مهدوی‌ فر بازیگر زن معروف ایرانی در سریال‌های جراحت، مادرانه، و فیلم‌های سوت پایان، چهارشنبه، پنجاه کیلو آلبالو بازی کرده‌است که نوع نقش‌هایش گوناگون است؛ از دختری متفاوت در «سوت پایان» تا نقش یک دختر لال در «زبان مادری». او در «مادرانه» در نقش دختری دبیرستانی که گرفتار اعتیاد گشته، ظاهر شده‌است.

هستی مهدوی فر درباره ازدواجش می گوید :تمام شایعاتی که حول هنرمندان است از بین خودشان بیرون می آید من بارها و بارها خبر ازدواجم را شنیدم در صورتی که اصلا به این موضوع فکر نمی کنم. من با شایعات پیرامون هنرمندان مشکل اساسی ندارم زیرا آدم به برخی از آنها از ته دل می خندد اما شایعه نباید ویرانگر و زندگی خراب کن باشد.

صفحه اجتماعی هستی مهدوی‌فر

myportal

۲۳ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی