جمشید مشایخی در کنار رضا ایرانمنش

جمشید مشایخی در کنار رضا ایرانمنش

رضا ایرانمنش این روزها در بیمارستان بستری شده است وی در همان بیمارستانی که جمشید مشایخی حضور دارد بستری شده و تصویری دو نفره در کنار استاد مشایخی گرفته و در صفحه شخصی اش قرار داده است.

رضا ایرانمنش بازیگر سینما و تئاتر تصویری در کنار جمشید مشایخی دریکی از بیمارستان ها منتشر کرد که حاکی از بستری بودن این دو بازیگر دارد.

رضا ایرانمنش (زاده ۱۹ شهریور ۱۳۴۶ در جیرفت) فارغ‌التحصیل بازیگری از دانشکده هنرهای زیبایدانشگاه تهران و فوق لیسانس کارگردانی از دانشکده تربیت معلم است

او در سال ۱۳۴۶ در جیرفت در استان کرمان متولد شد. او در سال ۱۳۶۵ ازدواج می‌کند و در سال ۱۳۶۹مدرک فوق لیسانس کارگردانی خود را از دانشگاه تربیت معلم دریافت می‌کند. او در بیش از ۶۰ فیلمسینمایی و مجموعه تلویزیونی حضور داشته‌است. در سال ۱۳۷۲ برای بازی در فیلم سجاده آتش نامزد دریافت بهترین بازیگر نقش اول مرد در دوازدهمین جشنواره فیلم فجر شد. او همچنین از جانبازان جنگ ایرانو عراق است. وی در عملیات‌های متعددی حضور داشت و در عملیات والفجر ۸ به علت استشمام گازخردل، جانباز شیمیایی می‌شود.به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، «رضا ایرانمنش» بازیگر سینما و تلویزیون در روزهای پایانی فروردین‌ماه ۱۳۹۱ به کما رفت، اما در ۲۵ فروردین به هوش آمد.

مشرق

myportal

۲۴ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی