سرو همبرگر لاکچری با طعمی متفاوت در لواسان

سرو همبرگر لاکچری با طعمی متفاوت در لواسان
این همبرگر بسیار گرانقیمت است و در یک رستوران در لواسان سرو می شود یک رستوران دار آمریکایی با دستور طبخ ویژه ای این همبرگر را تهیه میکند . گفتنی است برای سرو این همبرگر باید از یک روز قبل آن را سفارش دهید.
یک رستوران‌دار در لواسان، همبرگر ۲۵۰ هزار تومانی سرو می‌کند و بابت آن ریالی هم تخفیف نمی‌دهد.
این روزها تب خرید اجناس لاکچری در جوامع بسیار شدت گرفته و همه درگیر تجملات وهمچنین کالاهای زرق و برق دار شده اند.

یک روستوران‌دار که با لهجه آمریکایی صحبت می کند، در لواسان اقدام به سرو همبرگری به گفته خودش لاکچری نموده که ۲۵۰ هزار تومان قیمت دارد و جایی هم برای تخفیف نداشته، نکته جالتر اینکه برای خوردن این همبرگر، مشتریان باید از یک روز قبل وقت بگیرند و سفارش بدهند.

این رستوران‌دار درباره ویژگی های خاص این همبرگر به محتویات داخل آن که شامل خردل دیژان(مخلوط با خامه و ادویه)، شوید خشک شده، ۱۲ گرم خاویار بلوگا (مخصوص فیل ماهی)، ۴ تخم بلدرچین،پنیر بلوچیز (پرورده شده با کپک آبی)، پنیر شیرین برولون (محصول لهستان)، جوانه شبدر، نان نمکی، کره آب شده،فلفل سیاه و نمک بوده، اشاره نمود و در ادامه صحبتهایش گفت: دلیل گرانی آن لاکچری بودنش است و اینکه ایرانی ها چیزهای لاکچری را دوست دارند.

وی همچنین گفت: ضرورت وقت گرفتن از یک روز قبل برای سفارش این همبرگر، بررسی میزان رشد جوانه های شبدر و برش های خاصی که روی پنیر می خورد و تازه بودن خاویار و تخم بلدرچین است.

 

 جام جم آنلاین

myportal

۲۴ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی