هیولای عجیب و غریب در ساحل تگزاس

پس از پایان یافتن توفان هاروی موجودی غول پیکر در ساحل تگزاس مشاهده شد که تاکنون دیده نشده بود و هیچ محقق و دانشمندی تا بحال آن را ندیده بود. دندان های وحشتناک این هیولای دریایی و حثه بزرگ آن به نهنگ شباهت دارند.

به گفته فرماندار ایالت تگزاس، خسارت و ویرانی طوفان هاروی وحشتناک، بسیار شدیدتر از طوفان کاترینا بود و بیش از ۱۲۰ میلیارد دلار بودجه برای جبران خسارت های آن نیاز است.
هاروی که شدیدترین طوفان پنج دهه گذشته در تگزاس امریکا به شمار می رود حدود ۵۰ تن را کشت؛ بیش از یک میلیون نفر را آواره و نزدیک به ۲۰۰ هزار خانه را در مسیری به طول ۵۰۰ کیلومتر ویران کرد.

«پریتی دسای»، یک شهروند تگزاسی،اخیرا تصویری از یک موجود ناشناخته را در حساب توییتر خود گذاشته و از زیست شناسان درخواست کرد در شناسایی گونه و نوع این حیوان به وی کمک کنند.

با فروکش کردن توفان هاروی و پایین آمدن سطح آب، لاشه رو به فساد این حیوان عجیبدر ساحل تگزاس نمایان شد. برخی از محققان آن را گونه ای از خانواده خزندگان و مارها می دانند.

این حیوان دندان های تیزی داشته و اندازه یک نهنگ بزرگ است. یک زیست شناسبا مشاهده عکس های این هیولای دریایی اظهار کرد: به نظر می رسد یک مارماهی غول پیکر باشد.

چنین موجوداتی اغلب در عمق ۳۰ تا ۹۰ متری دریا زندگی می کنند و به طور معمول هرگز در طول زندگی شان روی سطح آب نمی آیند، به همین دلیل تاکنون نمونه آن را ندیده بودیم..

myportal

۲۴ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی