اخبار دنیای مد و لباس

دنیای مد و لباس هر روز تغییر جدیدی پیدا میکند انواع برندهای معروف کیف و کفش ، لباس،ساعت،زیورآلات در حال پیشی گرفتن از یکدیگر در زمینه طراحی مد هستند. می خواهیم در این بخش تازه ترین  کالکشن های معروف ترین برندهای صنعت پوشاک و لباس را به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید.

۱٫کلاسیک‌طور

جلوه این ساعت برای حضور در یک مراسم رسمی را دست‌کم نگیرید. در صفحه سفید آن عقربه‌ها به‌خوبی مشاهده می‌شود. به پین و دیگر اکسسوری‌های آن دقت کنید که تا چه اندازه ظرافت دارند. این ساعت در یک جمله خلاصه می‌شود: ساعتی کلاسیک، شیک و رسمی که تیپ هر مردی را به‌شدت باشکوه می‌کند. کمپانی Mont Blanc تولیدکننده این ساعت است.

 

۲٫رنگین‌کمانی از رنگ‌ها

مجموعه‌ای از کیف‌های Hermes را در تصویر می‌بینید. رنگ‌های شاد، تنوع سبک و نمونه‌هایی که جزو کالکشن تابستانه این مارک محبوب محسوب می‌شود. بافت این کیف‌ها به‌همراه اکسسوری‌های جذاب، انتخاب خانم‌های باسلیقه است.

 

۳٫خنک و ماندگار

عموما در تابستان عطرهای خنک از محبوبیت بالاتری برخوردار است. به‌عنوان نمونه می‌توان ازBlue CHANEL نام برد که جزو عطرهای محبوب تابستان امسال بود. این عطر لیمو، نعنا، بلوط، یاس و زنجبیل را در ترکیباتش دارد.

 

 

۴٫منحصربه‌فرد

جورجیو بولگاری مبتکر سبک‌های جدیدی در دنیای مد و پوشاک محسوب می‌شود. نمونه‌اش همین کیفی که در تصویر می‌بینید. این کیف از کالکشن ۲۰۱۷ این مجموعه است که در رنگ‌بندی بسیار متنوع تولیدشده است. همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، کمپانی Bvlgari تولیدکننده این کفش محسوب می‌شود.

 

۵٫مینیمال

حتما نمونه‌های این کفش‌ها در مدل‌های مختلف کتانی، صندل و دمپایی را دیده‌اید. طرحی مینیمال به‌همراه یک روبان که مبتکر آن کمپانی Puma است. از نکات مثبت این کفش می‌توان به لژ و قالب راحت آن اشاره کرد.

۶٫متنوع‌تر از همیشه

تنوع ارائه کفش، صندل و دمپایی‌های کمپانی ZARA در سال ۲۰۱۷ قابل‌تحسین است. به‌قدری نمونه‌های تولیدشده کفش این مجموعه به لحاظ طراحی اکسسوری و توجه به پاشنه کفش جذاب بود که توجه اهالی صنعت مد را به خود جلب کرد. درست مثل این صندل که در تصویر مشاهده می‌کنید.

 

۷٫سبک و راحت

شاید نام کمپانیLakai  چندان آشنا به نظر نرسد، اما جالب است که بدانید در زمینه تولید کفش بسیار صاحب‌سبک محسوب می‌شود. نمونه‌ای که در تصویر می‌بینید، یک کتانی راحت برای پیاده‌روی‌های روزانه است.

 

۸٫ترکیبی از دو رنگ

رنگ زرد و سرمه‌ای در کنار هم جزو بهترین ترکیب رنگ‌ها محسوب می‌شود. این‌بار کمپانی C.Nicol در تابستان ۲۰۱۷ با معرفی این رنگ کیف نظر مخاطبانش را جلب کرد. اگر با این مارک آشنا باشید، می‌دانید که عموما کیف‌های آن در همین سبک و سیاق است.

 

 

۹٫یک سبک ویژه

عینکی که در تصویر می‌بینید، جدیدترین کالکشن Specs است. فریم گرد اما متفاوت آن سلیقه افراد خاص‌پسند است. از ویژگی‌های آن می‌توان به فریم فلزی محکم و شیشه ضد‌خش آن اشاره کرد.

 

۱۰٫بازگشت به قبل

در مورد مجموعه Bulgari همین بس که حتی در زمینه جواهرات هم حرف برای گفتن دارد. این سنجاق تزئینی با سنگ‌های ارزشمند آن یادآور سبک‌های گذشته تولید جواهرات، انواع سنجاق‌ها و اکسسوارهای تزئینی است.

۱۱٫یک تیر و دو نشان

از ویژگی‌های متمایز این کیف‌ها جدا‌شدن بند آن است که می‌تواند دو کاربرد به‌همراه داشته باشد. هم به‌عنوان کیفی برای استفاده روزانه و هم یک کیف دستی. جنس این کیف مارک Genuine از چرم طبیعی است.

 

۱۲٫یک ۶ضلعی متفاوت

به‌قدری عینک با فریم‌های مختلف بازار را تسخیر‌کرده که حتما نمونه‌ای با قاب ۶ضلعی چندان متفاوت به نظر نمی‌رسد! این عینک آفتابی از کمپانی Mincl است. خانم‌هایی که برای استفاده روزانه به‌دنبال عینکی متفاوت می‌گردند، بدانند که این سبک‌ها چنین ویژگی را داراست.

 

۱۳٫بازار در تسخیر رزها!

حتما می‌دانید که کفش‌های گل‌دار از ترندهای امسال بود. به‌ویژه این که اکثر کمپانی‌ها از طرح گل رز برای گل‌دوزی روی شلوار جین یا کفش‌ها بهره بردند. نمونه‌هایی از کمپانی‌های مختلف مثل گوچی و دولچ‌اند‌گابانا بسیار موردتوجه قرار گرفت. این نمونه‌ای که می‌بینید، از مجموعه Vans است.

 

 

۱۴٫اوج و فرود

و اما جدیدترین کالکشن Louis Vuitton! کیفی به رنگ مشکی با برجستگی‌های براق و فرورفتگی‌ها مات. این کیف برای آن‌هایی جذاب است که ترجیح می‌دهند کیفی مشکی از این مارک معروف را در دست بگیرند؛ به‌جای آن که رنگ مرسوم لویی ویتون یعنی کرم-قهوه ای را انتخاب کنند.

منبع:مجله ایده آل

 

myportal

۲۵ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی