خشم در چهره علی کریمی

خشم در چهره علی کریمی

علی کریمی که به تازگی سرمربی تیم نفت تهران شده است با چهره ای خشمگین در اولین حضورش در دیدار این تیم با فولاد ظاهر شد در این تصویر خشم در چهره وی به خوبی قابل مشاهده است.

 سرمربی نفتی ها در یکی از صحنه های نیمه دوم به طور ناگهانی از روی نیمکت تیم خود بلند شد و خشم خود را به سوی یکی از بازیکنان تیم روانه کرد.

تاکنون هر چه از علی کریمی دیده بودیم چهره ای مهربان بود اما سرمربی گری و فشارهای بازی چهره خشمگین علی کریمی را نیز نشان داد.

محمدعلی کریمی پاشاکی (متولد ۱۷ آبان ۱۳۵۷) مشهور به علی کریمی، بازیکن بازنشسته و مربی فوتبال ایرانی است.

او در دوران بازیگری ۱۸ سالهٔ خود از سال ۱۳۷۵ تا ۱۳۹۳، سابقهٔ بازی در لیگ ۴ کشور ایران، امارات، آلمان و قطر و باشگاه‌های فتح، پرسپولیس،الاهلی امارات، بایرن مونیخ، القطر، استیل‌آذین، شالکه ۰۴ و تراکتورسازی را دارد.

از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۹۱، کریمی بیش از یک دهه بازیکن تیم ملی فوتبال ایران بود و با ۱۲۷ بازی و ۳۸ گل ملی، سومین بازیکن تاریخ ایران از نظر تعداد بازی ملی و سومین گلزن برتر این تیم مشترکاً با جواد نکونام به‌شمار می‌رود.

علی کریمی که به‌عنوان یک بازی‌ساز دریبل‌زن شناخته می‌شد، به «جادوگر» و «مارادونای آسیا» ملقب شده‌است. او همچنین در فعالیت‌های اجتماعی و خیریه شرکت داشته‌است.

کریمی فوتبال حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۷۵ با فتح در لیگ دسته دوم فوتبال ایران آغاز کرد و پس از ۲ سال به پرسپولیس پیوست، جایی که در ۳ فصل بازی موفق به ۲ بار قهرمانی در جام آزادگان و یک بار قهرمانی در جام حذفی شد و همزمان با تیم ملی، در بازی‌های آسیایی ۱۹۹۸ بانکوکمدال طلا را به گردن آویخت. کریمی از بهمن ۱۳۷۷ به دلیل هل‌دادن داور در بازی تیم امید به مدت یک سال از حضور در تمام مسابقات باشگاهی و ملی محروم شد، و پس از پایان این مدت دوباره به فوتبال بازگشت و در جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۰ نیز حاضر بود.

عکس ها: امیرحسین خیرخواه

نوآوران آنلاین

myportal

۲۵ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی