سرک‌کشیدن به دنیای بزرگ کت‌وشلوارهای محترم

کت و شلوار از دیرباز لباسی رسمی و مجلسی برای مردان بوده که ابهت و جذابیت خاصی به آن ها میدهد. غالبا  مردان برای رفتن به میهمانی های بسیار مهم این لباس ها را به تن میکنند اما انتخاب جنس کت و شلوار و دقت به کیفیت دوخت آن از اهمیت زیادی برخوردار است که درادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

قواره تن شما

زیر تیتر: سلیقه مردانه در جهان مدیون کت‌وشلوارهایی است که وقار مردانه را به کمال رساند

کت‌وشلوارهای مردانه هم دنیای خودشان را دارند؛ دنیایی که وقار و خوش­پوشی مردانه را به رخ می­کشد؛ انتخابی که کاملا ریشه­های ایرانی دارد. کت‌وشلوارهایی که حالا جهانی‌شده و رنگ‌به‌رنگ و مدل‌به‌مدل در همه‌جای دنیا پیدا می­شود. پس بیایید کمی در این دنیای زیبا و ساده قدم بزنیم؛ کت‌وشلوارهایی که در کمال سادگی، زیبایی شما را دوچندان می­کنند؛ نه‌تنها به‌خاطر رنگ بلکه به‌خاطر لطافتی که در این پارچه­ها وجود دارد، روی تن به­راحتی می­نشینند و چشم­نوازی می­کنند.

 

با تشکر از زرتشت بیات

 

کت‌وشلواری ساده اما خاص برای افرادی که طرفدار رنگ باشکوه سرمه‌ای هستند. لطافت فوق­العاده پارچه آن باعث‌شده تا بسیار راحت روی تن بنشیند. دوخت­های حرفه­ای باعث‌شده تا این کت متفاوت جلوه کند. این هنر به نحوی روی پارچه برش‌خورده و دوخته‌شده که تمایز یک کار خوب از بی­کیفیت را نشان می­دهد.

مشکی رنگی است که هیچ­وقت از مد نخواهد افتاد. از تن­پوشی برای دامادی گرفته تا مراسم­های عادی، رنگ مشکی در کت‌وشلوار برای آقایان حرف اول را می­زند. هر آقایی باید حداقل یک‌دست کت‌وشلوار داشته باشد. بالاخره برای هر کسی مجالس عروسی و مهمانی­های رسمی پیش می­آید و در این مواقع کت‌وشلوار بهترین انتخاب است.

براي آقایانی كه دوست دارند متفاوت‌تر به نظر بيايند و سادگی را دوست دارند هم مژده داريم! از این ساده‌تر نمی‌شود، ولی به اندازه سادگی‌اش زیباست. آقایانی که به کت‌وشلوار علاقه دارند، با این کت‌وشلوار خوش‌رنگ می‌توانند صاحب تیپی خاص و متفاوت در مهمانی‌های رسمی شوند.

بعضي از لباس‏ها در نگاه اول چشم آدم را نمي‌گيرند، اما كافي است آن‌ها را بپوشيد تا زيبايي خاص‏شان را روي تن‌تان ببينيد. اين کت‌وشلوار طوسی‌رنگ هم در نگاه اول همین‌طور است، اما كافي است آن را با اين بلوز سفید در نظر بگيريد تا حال‌و‌هواي‌تان را عوض كند.

دوخت­هایی تمیز و زیبا باعث‌شده که این کار بسیار مدرن به چشم بیاید و شما را در مهمانی­های خاص متفاوت کند. آقایان علاقه‌مند به ظاهر رسمی ولی درعین‌حال خاص، اين کت‌وشلوار پيشنهاد ايده‌آلي‌ها به شماست. داشتن یک کت‌وشلوار مشکی شیک در کمد هر آقایی جزو ضروریات است.

منبع: مجله زندگی ایده آل

myportal

۲۵ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی