عکس خانوادگی از شهاب حسینی و اصغر فرهادی

عکس خانوادگی از شهاب حسینی و اصغر فرهادی

عکسی که در بالا میبینید دو فرد مشهور دنیای هنر ، شهاب حسینی و اضغر فرهادی را نشان میدهد که  در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ توانستند به خوبی بدرخشند این  دو هنرمند ایرانی در کنار همسرانشان عکس یادگاری جالبی گرفته اند.

عکسی دیده نشده از شهاب حسینی و اصغر فرهادی کنار همسرانشان را در ادامه مشاهده می کنید.

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی (زاده ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در تهران) هنرپیشه سینما و تلویزیون، مجری، کارگردان و گوینده ایرانی است.

شهاب حسینی در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم سوپر استار، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت نمود.
شهاب حسینی در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ با ایفای نقش در فیلم فروشندهبه کارگردانی اصغر فرهادی، توانست جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص بدهد. همچنین او خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به‌همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد

اصغر فرهادی متولد ۱۷ اردیبهشت ۱۳۵۱ در خمینی شهر است . فرهادی یکی از بهترین کارگردان،فیلم نامه نویس و تهیه کننده ایران است. فرهادی کارگردانی که موفق به کسب جایزه اسکار، در بخش بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان شده است.اصغر فرهادی

اصغر فرهادی

او این جایزه را برای کارگردانی فیلم جدایی نادر از سیمین دریافت کرد وی همچنین برنده جایزه بهترین فیلم خارجی در جشنواره گلدن گلوب سال ۲۰۱۲ میلادی به خاطر کارگردانی و نویسندگی فیلم جدایی نادر از سیمین شد. او اولین فیلمساز ایرانی است که توانسته است این جایزه را به خود اختصاص دهد.

myportal

۲۶ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی