گشت و گذار بهاره افشاری در گنبد کاووس

گشت و گذار بهاره افشاری در گنبد کاووس

بهاره افشاری از هنرمندان محبوب سینما و تلویزیون کشورمان است که این روزها در شهر گنبد کاووس در حال گشت و گذار است وی در میان جمعی از ساکنین این شهر تصویری یادگاری گرفته و در صفحه شخصی اش قرار داده است.

بهاره افشاری در جمع همشهریانش در گنبد کاووس را می بینید.

بیوگرافی

بهاره افشاری (زاده ۱۴ تیر ۱۳۶۳ در شاهرود) طراح لباس و بازیگر ایرانی است. او دارای دیپلم بازیگری است و فارغ‌التحصیل رشته نقاشی می‌باشد.

پیش از هنرپیشه شدن کار مونتاژ و نقاشی انجام می‌داد. بهاره افشاری پیش از آن که یک هنرپیشه و بازیگرباشد یک طراح لباس حرفه‌ای است طراحی که مزون داشته و با برگزاری شوهای لباس بسیاریاز بازیگران را مشتری خود کرده بود به نحوی که در سال ۸۳ مجله چلچراغ در مصاحبه‌ای او را جوان‌ترین طراح لباس ایران معرفی می‌کند. ۴ ماه بعداو به دنیای بازیگری پا می‌گذارد ولی سعی می‌کند محتاطانه عمل کند و از پذیرش هر نقشی خودداری می‌کند زیرا فعالیت هنری اش را سال‌ها پیش با یک سریال آغاز کردهکه به دلیل تجربهٔ بد در آن سریال دوست ندارد ازآن در کارنامه هنری خود نام ببرد و حتی تصمیم گرفته بود تا برایهمیشه از دنیای بازیگری کنار برود ولی پس از چند سال با تلاش کیانوش عیاری به جمع بازیگرانسریال روزگار قریب که سرگذشت دکتر محمد قریب است پیوست.

افشاری در سریال روزگار غریب در دو نقش بازی می‌کند و پس از آن عیاری او را برای بازی در سریال او یک فرشته بودمعرفی می‌کند. افشاری در حال حاضر به همراه تنها برادرش یک شرکت طراحی دارند کهمدیر بخش طراحی لباس را خودش بر عهده دارد.

myportal

۲۶ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی