اولین فعالیت محسن چاوشی در تلویزیون

اولین فعالیت محسن چاوشی در تلویزیون

قرار است محسن چاووشی اولین فعالیت تلویزیونی اش را به صورت رسمی با خواندن تیتراژ یک سریال تلویزیونی آغاز کند نام این سریال هاتف است و قرار است به زودی در تلویزیون پخش شود.

محسن چاوشی خواننده تیتراژ سریال هاتف شد

محسن چاوشی خواننده موسیقی پاپ کشورمان که تیتراژ فیلم هایی چون علی سنتوری و شهرزاد او در بین مخاطبانش طرفداران زیادی دارد برای اولین بار خواننده یک سریال تلویزیونی شد.

نعمت چگینی تهیه کننده سریال “هاتف” در خصوص نهایی شدن خواننده این سریال گفت: در مورد خواننده تیتراژ سریال “هاتف” پیش از این با محسن چاووشی مذاکراتی داشتیم که خوشبختانه امروز نهایی شد و قرار است تیتراژ این سریال توسط محسن چاووشی خوانده شود.

تهیه کننده “هاتف” خاطرنشان کرد:این اولین باری است که محسن چاووشی تیتراژ یک سریال تلویزیونی را می خواند و این همکاری با سریال “هاتف” آغاز خواهد شد.

محسن چاوشی زادهٔ خرمشهر است و اصالتی کردتبار دارد. که با توجه به شرایط کاری پدرش که کارمند شرکت نفت بود به خرمشهر مهاجرت کردند و محسن در خرمشهر متولد شد. وی فرزند پنجم خانواده و دارای دو خواهر و سه برادر است. بعد از اشغال خرمشهر در زمان جنگ، خانواده او به شهرهای کرمانشاه، مشهد و نهایتاً تهران مهاجرت کردند.

دمادم

myportal

۲۷ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی