شرح آخرین وضعیت احسان غیبی

شرح آخرین وضعیت احسان غیبی

احسان غیبی از خوانندگان محبوب کشورمان است که با حضورش در بازی تیم هنرمندان دچار پارگی رباط پا شد. پس از انتقال وی به بیمارستان پزشکان متوجه لخته خون بزرگی در پای این خواننده وی را به سی سی یو انتقال دادند.

احسان غیبی خواننده جوان موسیقی پاپ کشور، روز گذشته در بخش مراقبت‌های ویزه بیمارستان لاله تحت نظر قرار گرفت.

احسان غیبی که برای بازی تیم هنرمندان حاضر شده بود، در این دیدار دچار مصدومیت و رباط مچ پایشپاره شد. پس از انتقال این خواننده به بیمارستان، پزشکان پس از درد و ورم شدید متوجه لخته خون بزرگیدر پایش شدند و مستقیما وی را به سی سی یو منتقل کردند. گفتنی است، این خواننده جوان از اواخر دهه هشتاد به دنبال کسب مجوز انتشار اولین آلبوم رسمی خود است که تا به امروز قادر به انجام آن نشده است.

در سال ۱۳۶۰ در تهران متولد شد دوران کودکی و نوجوانی خود را در تهران زندگی کرده و مشغول به تحصیل بود و دوران تحصیل خود را با مقام های مختلف هنری و قرآنی در سطح کشور سپری کرد در ۱۴ سالگی مقام اول قرائت قرآن را در سطح استان تهران کسب کرد و با توجه به استفادهء فطری از دستگاه های مختلف موسیقی در هنگام قرائت کلام خدا توسط اطرافیانش به پیگیری موسیقی و آواز بصورت حرفه ای تشویق شد دوره های فن بیان آواز و آهنگسازی را بصورت خصوصی نزد استاد همتی در تهران گذرانده و در سن ۱۷ سالگی فعالیت خود را در زمینه خوانندگی و ترانه سرائی آغاز نمود به مرور زمان با افزایش تجربه اش توانست طی ۳ سال فعالیت حرفه ای و انتشار آثارش در ظرف مدت کوتاهی به یکی از هنرمندان طراز اول موسیقی ایران مبدل گشته و هواداران بسیاری را به سمت خود جلب کند.

همزمان در زمینهء تحصیلات دانشگاهی هم موفق شد در رشتهء مهندسی عمران فارق التحصیل شود در آهنگسازی نیز بسیار موفق بود و با اولین ملودی هایی که در اختیار همکاران دیگرش قرار داد نیز در بازار طرفداران بسیاری را به خود جلب کرد

نوا

myportal

۲۷ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی