عملیات خنثی سازی بمب در اصفهان

عملیات خنثی سازی بمب در اصفهان

پس از تماس یکی از کارکنان مغازه لبنیاتی با پلیس که  جعبه ای مشکوک در زیر یک خودروی مزدا دیده بود نیروی پلیس طی یک عملیات ویژه بلافاصله وارد عمل شد و این بسته را به خارج از شهر منتقل کرده و خنثی کرد. گفته می شود این بسته مشکوک در نزدیکی منزل شهید حججی در زیر یک خودرو قرار گرفته بود.

ماموران امنیتی پس از بررسی خودروی مظنون به بمب گذاری در نجف آباد، عملیات خنثی سازی بمب کشف شده را با موفقیت به انجام رساندند. گفته می شود این بمب در نزدیکی منزل پدری شهید حججی پیدا شده اما هنوز این اطلاعات تایید نشده است.

یکشنبه شب، کارگر مغازه لبنیاتی در نجف آباد اصفهان بسته مشکوکی را زیر خودروی مزدا مشاهده کرد و با اطلاع دادن به پلیس ۱۱۰ نیروهای امنیتی و پلیس در بلوار شهیدان حجتی حضور یافتند. بسته مشکوک در حد و اندازه یک ضبط صوت بود و به صورت آهنربایی زیر خودرو نصب شده بود. ساعتی بعد بسته مشکوک توسط یگان خنثی سازی از محل خارج و در بیابان های حومه جنوبی شهر منفجر شد.

سرهنگ رشیدزاده با بیان اینکه نیروهای عملیات ناجا بلافاصله با کنترل منطقه و شناسایی موقعیت خودرو سواری، متوجه نصب بسته ی مشکوک مجهز به چراغ چشمک زن شدند، افزود: در پی این شناسایی، نیروهای لشکر زرهی ۸ نجف اشرف نیز به گروه های عملیاتی پیوستند.

وی در ادامه افزود: گروه چک و خنثی این لشکر در ساعت ۲۳:۳۰ با بررسی های اولیه و با استفاده از امکانات تخصصی؛ پس از ایجاد فضایی ایمن برای خنثی کردن آن، نسبت به انتقال این بسته انفجاری به فضای باز بیرون شهر اقدام و ساعت ۱۵ دقیقه بامداد آن را منهدم کردند.

فرمانده لشکر ۸ نجف اشرف در پایان اظهار کرد :برغم برخی شایعات مطرح شده، این بسته انفجاری در اطراف منزل شهید حججی نبوده و تلاش ها برای شناسایی عوامل آن ادامه دارد.

myportal

۲۷ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی