نخوردن آب به مدت هفتاد و هشت سال

نخوردن آب به مدت هفتاد و هشت سال
 زنی که در این تصویر میبینید به نخوردن آب عادت کرده و به مدت ۷۸ سال لب به آب نزده است او به دلیل یک بیماری در ۱۴ سالگی از آب خوردن متنفر شد و در کمال ناباوری به دانشمندان ثابت کرد بدون آب هم می توان زنده ماند!
زن سالخورده هندی با آگاهی و اراده کامل ۷۸ سال آب نخورد و شیوه دیگری انتخاب کرد. این موضوع سال‌ها از خانواده‌اش پنهان‌ ماند.

یک زن ۹۲ ساله هندی ادعا می‌کند که از ۱۴ سالگی آب نخورده است. ناراساما از عجیب بودن ادعایی که می‌کند کاملا آگاه است به همین دلیل هرگز به هیچ کس جز خانواده اش نمی‌گوید. این زن ۹۲ ساله هرگز احساس تشنگی نمی‌کند و بدن او با دو فنجان قهوه که هرروز می‌خورد به خوبی کار می‌کند.

وقتی ناراساما ۱۴ ساله بود یک بیماری عجیب گرفت که باعث شد گلویش به شدت خشک شود و روزانه تا ۱۰ لیتر آب می‌خورد. والدینش که ترسیده بودند او را نزد پزشک بردند و دکتر پیشنهاد کرد که عرق درمانی ۴۸ ساعته روی او اجرا کنند که آب اضافی بدنش خارج شود. پس از اینکه بهبود یافت دیگر هیچ وقت آب نخورد.

او لباس‌های مرطوب می‌پوشد تا در برابر گرما دوام بیاورد و سطح آب بدنش کنترل شود، فقط برنج، میوه‌های خشک و آجیل می‌خورد و پنج ساعت در روز دعا و نماز می‌خواند و حداقل ۱۰ روز ماه روزه می‌گیرد.

ناراساما در سال ۲۰۰۰ به یک تور ۳۶ روزه بدون آب و غذا شمال و جنوب هند رفت.

ادعای ناراساما ممکن است نامعقول به نظر برسد، اما چند ماه پیش به دانشمندان ثابت شد ادعای او راست است.

جام جم آنلاین

myportal

۳۰ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی