گریم جالب بازیگر مرد در مجموعه ماه تی تی

گریم جالب بازیگر مرد در مجموعه ماه تی تی

در این بخش گریم متفاوت شهرام حقیقت دوست را میبنید که در سریال ماه تی تی حضور پیدا کرده است این هنرمند سینما و تلویزیون با گریمی متفاوت در این مجموعه حضور پیدا کرده است.

«ماه تی تی» به کارگردانی داود میرباقری، داستان سرداری از دوران مغول است که طلسم شده و توسط باستان شناسی در عصر امروز بیدار می‌شود.

 مجموعه «ماه تی تی» تازه ترین پروژه داوود میرباقری برای شبکه نمایش خانگی با اما و اگرهایی مواجه شده که آینده تولید آن را مبهم می کند.

یک ماه پیش موافقت اصولی ساخت سریالی در شبکه نمایش خانگی با نام «ماه تی تی» به کارگردانی داوود میرباقری صادر و سپس آن مجموعه وارد مرحله پیش تولید شد اما انگار پیچ و خم های زیادی سر راه تولید این اثر وجود دارد که به سرانجام رسیدن آن را سخت می کند.

این سریال طنز که قرار بود پاییز کلید بخورد و تا سال ۹۵ آماده نمایش شود به تازگی با اصلاحیه های اساسی روبه رو شده است که یا کار را به تعویق می اندازد یا با تحولاتی اساسی در قصه رو به رو می‌کند. از آنجا که میرباقری یکی از موضوعات مهم اجتماعی را هدف گرفته که به نظر می رسد می تواند مخاطب بالایی را جذب کند اما نوع پرداختن به این سوژه تاثیر بسزایی در صدور مجدد مجوز ساخت آن دارد.

عوامل «ماه تی تی» پیش تر تصمیم داشتند این مجموعه را بعد از «شاهگوش» جلوی دوربین ببرند و برای پخش بین المللی هم تمهیداتی اندیشیده بودند اما بنا به دلایلی این اتفاق نیفتاد و «دندون طلا» زودتر جلوی دوربین رفت.

اخیرا  هم مشخص شد علی رغم آغاز پیش تولید و انتخاب بازیگران قصه ای که سال ها پیش با قلم الهه میرباقری و آزاده محسنی زیر نظر میرباقری به نگارش درآمده تغییراتی را می طلبد. این مجموعه، فضایی تاریخی – فانتزی دارد و در دل یکی از داستان های کهن ایرانی به تصویر می آید.

«ماه تی تی» داستان سرداری از دوران مغول است که طلسم شده و توسط باستان شناسی در عصر امروز بیدار می‌شود و …

میرباقری تصمیم داشت بخش هایی از اتفاقات دهشتناکی که در جریان حمله مغول به ایران رخ داد با ترکیب فیلمبرداری زنده و سی.جی.آی بازسازی کند اما فضای کلی کار بیشتر در حال و هوای طنز می گذرد به خصوص زمانی که کاراکتر اصلی به روزگار معاصر می آید و مسایل اجتماعی را مطرح می کند.

رضا عطاران، مهناز افشار، رضا کیانیان، مهران احمدی، حمیدرضا آذرنگ، شهرام حقیت دوست، مرجانه گلچین، احمد مهرانفر و هادی کاظمی از جمله بازیگرانی بودند که حضورشان در این مجموعه قطعی شده بود و گمانه زنی هایی هم مبنی بر حضور فریبرز عرب نیا وجود داشت. اگرچه حامد میرباقری و برخی از عوامل این اثر در فضاهای مجازی به اجرای «ماه تی تی» ابراز امیدواری کرده بودند باید دید این پروژه به چه نتیجه ای خواهد رسید.

خبرآنلاین

myportal

۳۰ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی