خبرنگار زن در جشن تولد پیشکسوت قرمزها

خبرنگار زن در جشن تولد پیشکسوت قرمزها

المیرا شریفی مقدم خبرنگار زن شبکه خبر در جشن تولد اسطوره پرسپولیسی ها حضور پیدا کرد. عکس خانواده وی را در کنار علی پروین میبینید این تصویر در صفحه اجتماعی این خبرنگار قرار گرفته است.

المیرا شریفی مقدم صفحه اینستاگرامش را به تصویری از حضور خود، همسر و فرزندانش در مراسم جشن تولد ۷۱ سالگی علی پروین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اختصاص داد.

– با توجه به نزدیکی ماه محرم و به همت کانون پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس چند شب پیش با حضور جمع کثیری از پیشکسوتان و اصحاب رسانه، جشن تولد باشکوهی برای تعدادی از قدیمی های این باشگاه برگزار شد که علی پروین اسطوره‌ پرسپولیس نیز یکی از آنها بود.

پروین متولد ۳ مهر ۱۳۲۵ است و امسال هفتاد و یکمین سال زندگی اش را جشن می گیرد.

به همین منظور المیرا شریفی مقدم، مجری و گوینده نام‌ آشنای خبر صدا و سیما که از چهره‌های فعال در فضای مجازی  است در صفحه اینستاگرامش تصویری از خود،همسر و فرزندانش در این مراسم  را  منتشر کرد.

المیرا شریفی مقدم در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

“جشن تولد چهره محبوب فوتبال ایران”

المیرا شریفی مقدم ، گوینده و مجری شبکه خبر متولد ۱۸ خرداد ۱۳۶۰ در تبریز است. شریفی مقدم حدود ۷ سال است که با شبکه خبر همکاری می کند ، وی دانشجوی رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد نیز هست. ایشان همسر داوود عابدی (متولد ۱ تیر ۱۳۵۴) گزارشگر ورزشی شبکه خبر نیز هستند.

نوآوران آنلاین

 

myportal

۳۱ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی