حرکات آکروباتیک پدر روانی با دختر ۴ ماهه

حرکات آکروباتیک پدر روانی با دختر 4 ماهه

پدری که با حرکات آکروباتیک نوزاد چهارماهه اش را در هوا می چرخاند کلیپی از این نمایش ترسناک را در فضای مجازی پخش کرده است که صدای بسیاری از کاربران را در دنیای مجازی درآورده است.

انتشار ویدئو پرتاب و چرخاندن یک نوزاد ۴ ماهه اوکراینی توسط پدرش درفضای مجازی باعث خشم بسیاری از کاربران شد.

به گزارش دیلی میل، این مرد در حالیکه دست و پای دختر کوچکش را در دست گرفته او را می جرخاند واین دختر کوچک نیز با چهره ای بهت زده در انتظار حرکت بعدی پدر روانی اش است.

در این فیلم موسیقی در پس زمینه شنیده می شود و پدر کودک نیز می گوید فرزندش از این کارها احساس خوبی دارد و این حرکات نوعی ورزش ژیمناستیک است.

این در حالی است که هر لحظه امکان آسیب دیدن به استخوان های این کودک ۴ ماهه وجود دارد.

در ادامه تصاویری از اقدامات وحشتناک این پدر دیوانه خواهید دید.

مراقبت از کودک چهار ماهه

کودکان چهار ماهه شروع به کشف خود به عنوان فردی منحصر به فرد کرده اند. آنها همینطور در حال درک این مسئله هستند که افراد اطراف آنها به اعمال آنها واکنش نشان می دهند. وقتی که کودک شما گریه می کند, شما به سراغ او می آیید. وقتی چیزی روی زمین می اندازد, شما آن را بر می دارید. کودکان زیادی از انداختن وسیله مشابه دوباره و دوباره خوشحال می شوند فقط به خاطر اینکه می خواهند ببینند والدین آنها آن را بر می دارد.

کودکان در این سن درحال یادگیری این مسئله هستند که ارتباط برقرار کننده های کارآمدی باشند. آنها احساسات خود را از طریق صدا در آوردن و خندیدن نشان می دهند. شما متوجه می شوید که کودک شما می تواند از صورت خود برای بیان طیف وسیعی از احساسات از لبخندی شاد تا صورت عصبانی تا دهان باز نشان دهنده شگفتی را استفاده کند. کودک چهار ماهه شما شروع به یادگیری این مسئله کرده که چطور احساسات را از صدا و حالات صورت شما بخواند.

 

  

myportal

۱ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی