فعالیت جدید فرشید طالبی

فعالیت جدید فرشید طالبی

فرشید طالبی فوتبالیست مطرح کشورمان است که این روزها در نقش متخصص مغزو اعصاب در سریال نفس شیرین هنرنمایی میکند. وی بازیکن ملی پوش سابق سپاهان و تراکتورسازی بوده است.

فرشید طالبی، بازیکن ملی پوش سابق سپاهان و تراکتورسازی به تازگی بازی در سریال «نفس شیرین» که این شب ها از شبکه ۳ پخش می شود را به پایان برده است.وی در این سریال نقش یک متخصص مغز و اعصاب را برعهده دارد.

فرشید طالبی که به نظر می رسد دیگر از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است به تازگی بازی کوتاهش در سریال نفس که این شب ها از شبکه سوم سیما پخش می شود را به پایان برده است. فوتبالیست سابق تیم ملی در این سریال تلویزیونی نقش یک متخصص ماهر مغز و اعصاب را بر عهده دارد.

گفتنی است در سریال نفس به کارگردانی سیامک خواجه وند و تهیه کنندگی داریوش بابایان بازیگرانی چون : شهين تسليمي ، زهره حميدي، سارا منجزي پور ، عليرضاجلالي تبار ، كيمياباباييان ، فخرالدين صديق شريف ،نيما شاهرخ شاهي ، مريم معصومي و… حضور دارند.

فرشید طالبی (زاده ۲ شهریور ۱۳۶۰) بازیکن فوتبال اهل ایران می‌باشد. وی از والدینی مازندرانی (قائم شهر) در شیراز متولد شد.

وی از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۶ در فجر سپاسی شیراز بازی می‌کرد اما در سال ۲۰۰۶ به ذوب آهن پیوست از افتخارات او می‌توان به قهرمانی جام حذفی ایران و نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا و دو نایب قهرمانی در لیگ برتر اشاره کرد. وی اولین بار توسط افشین قطبی به تیم ملی دعوت شد و مدتی نیز عضو تیم ملی فوتبال ایران بوده است.

فرشید طالبی در سال ۲۰۱۰ میلادی نامزد بهترین بازیکن سال آسیا شد و حتی در میان ۵ نامزد نهایی به همراه فرهاد مجیدی نیز قرار داشت.

myportal

۳ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی