مدال آوری محمد‌رضا گلزار در دوران کودکی

مدال آوری محمدرضا گلزار در دوران کودکی

به تازگی محمدرضا گلزار عکس جدیدی از دوران کودکی اش را به اشتراک گذاشته که در این تصویر مدال قهرمانی را به گردن آویخته است در ادامه با متنی که در کنار این تصویر قرار داده است همراه شوید.

از سرگرمی‌های جذاب همیشگی است که طرفداران بسیاری دارد ، تصاویری که هر چند از یک لحظه ثابت گرفته شده‌اند، اما حکم پلی را دارند که ما را با خود به دنیاییاز خاطرات تلخ و شیرین گذشته می‌برند.

محمد‌رضا گلزار، چهره پرطرفدار سینمایی کشور، در خبری از همین حال و هوا، با گریزی به سالهای نوجوانیش تصویری جالب را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.

دیدن مدال قهرمانی، سالها پیش، بر گردن گلزاری که بیشتر فعالیت‌های شناخته شده‌اش حول و هوش موسیقی و بازیگریاست، تبدیل به پستی جالب شده است.

گفتنی است، محمدرضا گلزار متولد یکم فروردین ۱۳۵۶ است، در دانشگاه آزاد اسلامی کارشناسی مهندسی مکانیکسیالات خواند، ۲۳ ساله بود که ایرج قادری با فیلم سام و نرگس او را به عرصه بازیگری وارد کرد.

اصلیت او آذری و متولد تهران است او در تیم استان تهران، باشگاه پارس خودرو، شیشه و گاز، باشگاه پاس و باشگاه دیهیم بازیکن والیبال بوده است. تا آخر دبیرستان فعالیت هنری نداشت. پدرش با گیتار زدن مخالف بود، تنها گاهی با ارگ کار می‌کرد. تا سال سوم دبیرستان در رشته ریاضی تحصیل کرد. در سوم دبیرستان در کنکور دانشگاه آزاد در رشته مهندسی مکانیک در واحد تهران جنوب قبول شد و رزرو کرد. در سال آخر به رشته تجربی رفت و به قصد رشته دندانپزشکی کنکور داد ولی قبول نشد و به همان رشته مکانیک رفت. او فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. گلزار فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۷ به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. او در گروه آریان گیتار، ارگ و پرکاشن نواخته‌است.

گلزار در سال ۱۳۷۹ برای نخستین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد.

گلزار همچنین در زمینه موسیقی بند دارکوب را با رامین نصریانی و دیگران راه‌اندازی کرد. سپس بند ریزار (rezzar؛ مخفف محمدرضا گلزار) را ثبت کرد که فعال است.

بازی گلزار در فیلم‌هایی از مسعود کیمیایی و بهرام بیضایی و داریوش مهرجویی با وجود دعوت شدن هر بار به اسباب گوناگونی مقدور نشد

باشگاه خبرنگاران

 

myportal

۳ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی