ملکه زیبایی ترکیه تاجش را از دست داد

ملکه زیبایی ترکیه تاجش را از دست داد

ملکه زیبایی ترکیه به دلیل پیامی که در صفحه شخصی اش قرار داده بود لقبش را از دست داد این بانوی زیبا ایتیر اسن نام دارد. در واقع پیغام توییتر وی باعث سلب عنوان زیباترین بانوی جهان از وی شد.

به گزارش راشاتودی، تنها یک روز پس از آنکه «ایتیر اسن» (Itir Esen) بهعنوان ملکه زیبایی ترکیه برگزیده شد، انتشار یک توییت از وی در خصوص کودتای نافرجام این کشور درسال گذشته سبب شد این عنوان از او سلب شود.

وی که روز پنجشنبه از سوی ترکیه به عنوان ملکه زیبایی این کشور برگزیده شده بود، روز جمعه طبقاعلام ترتیب دهندگان مسابقه ملکه زیبایی در این کشور، به علت انتشار توییتی توهین آمیز در خصوص کشته شدگان کودتای نافرجام ترکیه از داشتن این عنوان محروم شد.

«ایتیر اسن» ۱۸ ساله روز پنجشنبه عنوان ملکه زیبایی ترکیه را در سال ۲۰۱۷ از آن خود کرد و قرار بود به نمایندگی از کشورش در مسابقه ملکه زیبایی جهان در چین شرکت کند. ترتیب دهندگان مسابقه ملکه زیبایی ترکیه با «غیرقابل پذیرش خواندن» توییت وی، از محرومیت او برای نمایندگی ترکیه در مسابقه ملکه زیبایی جهان در چین خبر دادند. طبق اعلام رسانه ها «ایتیر اسن» گفته است این حساب توییتر متعلق به وی نبوده است. همچنین رسانه های ترکیه متن توییتی را که توهین آمیز قلمداد کرده بود، منتشر نکردند.

باشگاه خبرنگاران جوان

myportal

۳ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی