کیمیا علیزاده پس از تازه ترین عمل جراحی اش

کیمیا علیزاده پس از تازه ترین عمل جراحی اش

کیمیا علیزاده تکواندوکار کشورمان به تازگی زیر تیغ جراحی رفته و مچ پای راستش را عمل کرده است. به گفته پزشکان عمل جراحی وی با موفقیت همراه بوده و حال عمومی این ورزشکار مساعد اعلام شده است.

کیمیا علیزاده روز گذشته (یکشنبه) مچ پای راست خود را به تیغ جراحیسپرد که این عمل با موفقیت به پایان رسید.

کیمیا علیزاده که به عنوان نخستین بانوی مدال آور ایران نام خود را در تاریخ ورزشی کشورمان به ثبت رسانده است، روز گذشته (یکشنبه) مچ پای راست خود را در بیمارستان ایرانمهر به تیغ جراحی سپرد.

علیزاده که پیش از این از دچار مصدومیت شده بود، برای درمان این آسیب از سوی تیم ویژه پزشکی بیمارستان ایرانمهر توسط دکتر موحدی یگانه (جراح ارتوپد) تحت عمل جراحی قرارگرفت تا بتواند با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت برای حضور در رقابت‌ها پیش رو خود را آماده کند.

گفتنی است، این عمل با موفقیت به پایان رسید و بانوی تاریخ ساز کشورمان صبح امروز (دوشنبه) مرخص شد.

کیمیا علیزاده زنوزی (زاده ۱۹ تیر ۱۳۷۷ در کرج)، تکواندوکار ایرانی است. او در بازی‌های المپیک ریو ۲۰۱۶ در کلاس وزن ۵۷ کیلوگرم زنان برندهمدال برنز شد. وی نخستین و تنها زن ایرانی است که در تاریخ ایران در بازی‌های المپیک، برنده مدال شده‌است. کیمیا با هیجده سال سن جوان‌ترین مدال آور تاریخ ایران در ادوار المپیک است. پیش از او ناصر گیوه‌چی در المپیک ۱۹۵۲ هلسینکی کم‌سن‌ترین مدال‌آور ایران با ۱۹ سال سن بود

تسنیم

myportal

۳ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی