حضور بازیگران پایتخت ۵ در تهران

حضور بازیگران پایتخت 5 در تهران

فیلمبرداری سریال پایتخت ۵ در ترکیه به پایان رسید و بازیگران این فیلم به کشور بازگشتند و ادامه تصویربرداری این سریال در تهران انجام خواهد شد. در ادامه به صحبت های الهام غفوری تهیه کننده این سریال همراه باشید.

تهیه کننده پایتخت ۵ گفت: یک هفته به پایان تصویربرداری سریال مانده است که سکانس های باقی مانده در تهران مقابل دوربین می رود.

الهام غفوری تهیه کننده سریال “پایتخت ۵” گفت: پس از مازندران، تهران و شهرک سینمایی و… گروه برای ضبط برخی سکانس های این مجموعه به ترکیه رفتند و بازیگران اصلی این مجموعه نیز در این سفر حضور داشته و مقابل دوربین رفتند.

وی ادامه داد: در حال حاضر تصویربرداری “پایتخت۵” در ترکیه به پایان رسید و گروه روز گذشته به تهران بازگشتند.

این تهیه کننده تصریح کرد: یک هفته به پایان تصویربرداری سریال مانده است که سکانس های باقی ماندهدر تهران مقابل دوربین می رود.این در حالی است که کار صداگذاری و تدوین همزمان با تصویربرداری درحال انجام است..

غفوری درباره تعداد قسمت های این سریال تصریح کرد: : احتمالا ۱۳ تا ۱۵ قسمت خواهد بود. ضمن اینکهفکر می کنم “پایتخت ۵” سریال متفاوتی از سایر قسمت ها باشد. به لحاظ پروداکشن، فضای تولید و قصهبا پایتخت های قبلی خیلی متفاوت تر است. “پایتخت ۵” احتمالا نوروز ۹۷ روی آنتن شبکه اول خواهد رفت.

در این سریال محسن تنابنده، احمد مهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبداللهی، بهرام افشاری و سارا و نیکا فرقانی اصل بازی می‌کنند.

میزان

myportal

۴ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی