خوفناک ترین رستوران دنیا

خوفناک ترین رستوران دنیا

یک رستوران ترسناک توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است و آن ها را مشتاق به حضور در این رستوران کرده است نام این رستوران خانه هزار ارواح است. دکوراسیون و گارسون های این رستوران ظاهری هولناک دارند.

گردشگران زیادی هستند که عاشق جاههای ترسناک و تسخیر شده اندو دوست دارند به این مکان ها بروند و هیجان و ترس را تجربه کنند برای همه سال ها پیش درشهر تورنودر بلژیک دو نفر تصمیم گرفتند که رستورانی را افتتاح کنند که با طراحی داخلی وحشتناک و منوی عجیب غریبش مشتریان را بترساند! این رستوران خیلی زود به رستورانی معروف تبدیل شده و بیشتر گردشگران دلشان می خواست در آن غذا بخورند و فضای داخلی وحشتناکش را از نزدیک ببینید.
برای آشنایی با ترسناک ترین رستوران دنیا در ادامه ما را همراهی کنید.

رستوران در اکتبر سال ۱۹۹۷ افتتاح شد و خیلی ها به آن «خانه هزار ارواح» می گفتند چون طوریدکوراسیون شده بود تا مشتریان کاملا ترس از کاخ های تسخیر شده را در آن حس کنند. بعد ازافتتاح رستوران، دکوراسیون داخلی ترسناک، صدای عجیب درها، دودی که از سقف بلند می شدو نقاشی های متحرک، حسابی مشتریان را شوکه کرده بود. چیزی از باز شدن رستوران نگذشته بودکه افراد زیادی دوست داشتند غذا خوردن در این جهنم را تجربه کنند و اتفاق های عجیب و غریبی که در این رستوران می افتد را از نزدیک ببینید.

 

دکوراسیون ترسناک رستوران

مشتریان نترس رستوران بعد از اینکه از میان سالن های ترسناک می گذشتند و روی صندلی هامی نشستند با باز کردن منو با غذاهایی مثل شیرینی پای گلی و کرم های طعم داری روبرو می شدندکه در کاسه هایی به شکل جمجمه انسان سرو می شد اما چیزیکه خوردن این غذاها را ترسناک ترمی کرد این بود که پیشخدمتی که لباس ومپایرها و خون آشام ها را پوشیده بود غذا را برای مشتریانمی آورد اما مشتری ها به جای این که با دیدن این وضعیت پا به فرار بگذارند با دیدن جو تسخیره شده رستوران کنجکاوی شان بیشتر می شود و حتی مراسم عجیب و ترسناکی که در طبقه بالای رستوراناجرا می شد هم نمی توانست مشتریان را فراری دهد.

 

فضای داخلی ترسناک رستوران

اما درست زمانی که رستوران به شهرت جهانی رسیده بود و کمتر گردشگری پیدا می شد که تا اینشهر برود و به این رستوران نرود ۱۱ سال بعد از افتتاح رستوران یعنی در سال ۲۰۰۸ صاحب رستورانتصمیم گرفت که اینجا را ببندد! خیلی ها از اینکه چرا صاحب رستوران ناگهان یک همچین تصمیمیگرفتند متعجب شدند! اما رستوران همچنان دست نخورده باقی مانده تا آن ها که می خواهند ترسو هیجان را تجربه کنند از این رستوران دیدن کنند.

 

می توانید در قسمت های مختلف این رستوران قدم بزنید و عکس های ترسناک بیندازید. داستان های زیادی درباره ارواح خبیثی که در این رستوران متروک زندگی می کنند وجود دارد و خیلی ها همین ارواحرا دلیل اصلی تصمیم صاحب رستوران برای بستن اینجا می دادند اما هنوز هیچ گزارشی درباره اینکهدر اینجا روح و ارواح دیده شده وجود ندارد.

 

الی گشت

myportal

۴ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی