زیباترین دختر بچه ۶ ساله دنیا

 زیباترین دختر بچه 6 ساله دنیا

تیلن بلوندو در سن شش سالگی توانست عنوان زیباترین دختربچه دنیا را به خود اختصاص دهد وی در عرصه مدلینگ فعالیت های زیادی داشته است و توانسته  در فشن شوهای مختلفی از برندهای معروف دنیا شرکت کند. او هم اکنون در حرفه مدلینگ فعالیت چشمگیری دارد.

دختری که در شش سالگی ملقب به زیباترین دختر دنیا شد اکنون در ۱۶ سالگی در فشن شو برند دولچه و گابانا شرکت کرده است.

زیباترین دختربچه جهان

مدل فرانسوی تیلن بلوندو در شش سالگی ملقب به ” زیباترین دختر جهان ”شد و حتی در چهار سالگی در فشن شو جین پائول گالتیر  رکت کرد، بنابراین تعجبی ندارد که اکنون چهره ای آشنا در رویدادهای هفته فشن باشد!

به گزارش پرشین وی تصویر تیلن بلوندو در ۱۰ سالگی با لباس زنان بزرگسال و آرایش سنگین در صفحات مجله معروف ووگ فرانسه به چاپ رسید و جنجال های  راوانی به بار آورد. چراکه بسیاری بر این باور بودند که استفاده از چنین چیزهایی برای کودکان مناسب نیست.

زیباترین دختر بچه 6 ساله دنیا

زیباترین دختربچه جهان در شش سالگی

در اوایل این ماه او با شرکت در فشن شو برند مایکل کورس در هفته مد نیویورک توجه همه حاضران را به خود جلب کرده بود.

این دختر اکنون در ۱۶ سالگی به عنوان یکی از مدل های برند دولچه و گابانا در هفته مد میلان شرکت کرد و یکی از لباس های کالکشن بهار ۲۰۱۸ این برند لوکس را به نمایش گذاشت.

 

دختری که در شش سالگی زیباترین دختربچه دنیا شناخته شد

او پیراهنی سفید قرمز با طرح های گل و قلب پوشیده بود که در کمر و آستین لباس پولک دوزی کار شده بود. یک تاج طلا با سنگ های جواهری ( یکی از اکسسوارهای محبوب دولچه و گابانا) به سر داشت و یک کیف دستی آینه ای نیز در دستانش به چشم می خورد.

حرفه مدلینگ تیلن بلوندو

تیلن بلوندو با قد حدود ۱٫۶۸ سانتی متر برای صنعت مدلینگ و به عنوان یک مدل حرفه ای قد کوتاهی دارد ولی با این حال کاملا همانند یک مدل حرفه ای به نظر می رسید.

زیباترین دختر بچه 6 ساله دنیا

تیلن بلوندو در فشن شو دی اند جی

تیلن دختر فوتبالیست اسبق پاتریک بلوندو و بازیگر و مجری فرانسوی ورونیکا لوبری است و حتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز ۱٫۵ میلیون فالوئر دارد.

بیشتر مدل هایی که در این شو حضور دارند همگی یا والدین مشهوری دارند و یا یکی از اعضای خانواده شان سرشناس است.

 

تیلن بلوندو در ۱۶ سالگی

دیگر مدل هایی که همراه با تیلن در فشن شو دولچه و گابانا (دی اند جی) شرکت کردند، دختران مشهوری ازجمله کانی فاکس (دختر بازیگر معروف جمی فاکس) ، هیلی بالدوین (دختر بازیگرمشهور استفان بالدوین)، مکینلی هیل (خواهر مدل ویکتوریا سیکرت، تیلور هیل) و…. بودند.

تیلن بلوندو مدل تبلیغاتی برند لورال

البته این شو در واقع دومین حضور تیلن بلوندو برای دولچه و گابانا محسوب می شد، او در اوایل امسال نیز در شو این برند حضور داشت ولی کمتر کسی به آن اشاره کرد.

حضور بلوندو در فشن شو مایکل کورس

بلوندو در ماه آوریل یکی از چهره های تبلیغاتی برند آرایشی لورال انتخاب شد و حتی در فیلمی به نام “بل و سباستین- ماجرا ادامه دارد” در سال ۲۰۱۵ نیز بازی کرده است.

 

پرشین وی

myportal

۴ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی