بازی یشیل‌ چای در کنار پرویز پرستویی

بازی یشیل‌ چای در کنار پرویز پرستویی

 

این هنرمند ترکیه ای یشیل‌ چای نام دارد که قرار است در یک فیلم سینمایی در کنار پرویر پرستویی ایفای نقش کند. او می خواهد در نقش دلارام هنرنمایی کند. نام این فیلم جن زیبا خواهد بود در ادامه با صحبت های مهرداد فرید در این باره همراه شوید.

این روزها خبری مبنی احتمال حضور یشیل‌چای از بازیگران مطرحسینما و تلویزیون ترکیه، در فیلم «جن زیبا» به کارگردانی بایرام فضلی‌نژاد و به تهیه‌کنندگی مهردادفرید منتشر شده است.

فرید و فضلی‌نژاد اسفندماه سال ۱۳۹۵ پروانه ساخت این فیلم سینمایی را دریافت کردند و بر اساسخبری که در رسانه‌های ترکیه منتشر شده، پرویز پرستویی و یشیل‌چای نقش‌های اصلی این فیلمسینمایی را ایفا خواهند کرد. آنها مدعی شدند، یشیل‌چای در نقش دلارام در این فیلم ظاهر خواهد شد.

اما، مهرداد فرید کارگردان و تهیه کننده سینما در خصوص حضور این بازیگر ترکیه‌ای در فیلم «جن زیبا»به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این خبر را دیروز در شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های تلگرامیدیدم و شوکه شدم. آن را تکذیب می‌کنم و چنین خبری صحت ندارم.

وی افزود: این اثر عوامل پشت دوربین خود را شناخته؛ اما در مورد بازیگران هنوز به جمع بندی نرسیدیم.به محض عقد قرارداد اسامی بازیگران را رسانه‌ای خواهیم کرد، تا انتشار چنین خبرهای کذبی خاتمه یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان

myportal

۴ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی