مصاحبه خواندنی با شبنم فرشادجو

مصاحبه خواندنی با شبنم فرشادجو

شبنم فرهادجو با بازی در مجموعه های طنز مهران مدیری به شهرت رسید و مخاطبین زیادی را جذب کرد. در مورد ازدواج این هنرمند از وی سوالاتی پرسیده ایم و با این هنرمند زن به گفت و گو نشسته ایم پیشنهاد می کنیم در ادامه صحبت های این بازیگر زن را بخوانید.

حدود یک سال پیش شبنم فرشادجو، بازیگر مطرح سریال‌های طنز با انتشار عکسی در کنار مردی آلمانی در اینستاگرام نوشت: «نمیتونم چشم ازت بردارم».

بعد از این موضوع برداشت همه این بود که وی ازدواج کرده است.
این بازیگر بعد از این پست هیچ واکنشی نشان نداد و خیلی‌ها تصور کردند شاید دوست ندارد درباره زندگی شخصی‌اش اظهار نظر کند.

این خبر بتدریج به فراموشی سپرده شد تا چند روز قبل که شبنم فرشادجو در مصاحبه‌ای با زندگی ایده‌آل گفت: خیلی جدی به ازدواج فکر می‌کنم. فرشادجو در این گفت و گو اظهار داشت: حس می‌کنم کاملا به یک بلوغ فکری رسیده‌ام. چون طبیعتا همه آدم‌ها در یک سن مشخصی به این بلوغ فکری نمی‌رسند.
مخصوصا ما هنرمندان که معمولا کودک درونمان بیشتر از بقیه فعال است.

الان حس می‌کنم چیزی در زندگی‌ام کم است و با خودم می‌گویم تا چه زمانی باید تنها باشم و اگر یک همراه داشته باشم در این شرایط که به این بلوغ فکری رسیده ام، چقدر خوب است.

این مصاحبه باعث شد تا برخی‌ها فکر کنند ازدواج وی با نامزد آلمانی‌اش منتفی شده است،البته بعضی از افراد هم اعتقاد دارند این به معنای جدی شدن موضوع ازدواج این بازیگر است.
در هر صورت برای شبنم فرشادجو بازیگر خوب و کاردرست هنر ایران آرزوی خوشبختی و سعادت می‌کنیم. /

 

شبنم فرشادجو: خیلی جدی به ازدواج فکر می‌کنم!/ خصوصیات همسر ایده آل او

کارهای این روزهای من

این روزها فیلم سینمایی”گذر موقت” به کارگردانی افشین هاشمی را در اکران دارم که متاسفانه اکران
خوبی به ان نداده اند و طبیعتا هم فروش خوبی نمی تواند داشته باشد. همچنین سریال “گسل” با بازی
من در حال پخش است که نقش خوبی در این کار دارم. یک تئاتر هم قرار بود اجرا کنیم که بعد از حدود یک ماه تمرین، متاسفانه بهم خورد و به اجرا نرسید. /ازدواج شبنم فرشادجو

 

عضو یک تیم شدن

سریال “شوخی کردم” اولین همکاری من با آقای مهران مدیری بود که آن کار را واقعا دوست داشتم.
آیتم هایی که من و هادی کاظمی داشتیم و باید برایش ۷ الی۸ صفحه دیالگو حفظ می کردیم. خیلیجذاب بود و واقعا به اندازه یک تئاتر برایش وقت و انرژی می گذاشتم. آقای مدیری برای من غول فضایکمدی هستند و وقتی کار دوم یعنی “درحاشیه” را به من پیشنهاد دادند با کمال میل بازی در ان را پذیرفتم و حتی یادم هست آن زمان دندانهایم ارتودنسی داشت که مجبور شدم خارج کنم تا بتوان در ان کار بازی کنم. در واقع آقای مدیری هوشمندی خاصی دارند. ممکن است اگر در آینده باز هم کاری به من پیشنهاد کنند بپذیرم و با ایشان همکاری داشته باشم ولی هرگز به اینکه عضوی از یک تیم ثابت باشم فکر نکرده ام.

 

با چند نفر بد هستم

باید عاعتراف کنم در این حرفه با چند نفر بد هستم و همه این را می دانند! اهل تظاهر کردن نیستم و به سرعت نظر و رفتارم را نشان می دهم. شاید این مورد در خیلی جاها به ضررم بوده باشد. متاسفانه خیلی از ماها عاشق تظاهر و چاپلوسی کردن هستیم. اما من بعد از ۴۰ سال هم نمی توانم خودم را عوض کنم.

 

چرا ورزش اسکواش

من کاپیتان تیم اسکواش بانوان هنرمند هستم. اینکه چرا مناین رشته را انتخاب کردم به این دلیل است که من از توی چشم بودن فرار می کنم. به خاطر همین هم دنبال رشته ای بودم مه خیلی توی چشم نباشد و دوستان هنرمند بتوانند راحت و با فکر باز وارد این رشته شوندف ورزش کنند و دائم جلوی لنز دوربین نباشند.

اهمیت ورزش برای همه

من معتقد هستم یک بازیگر علاوه بر اینکه باید ذهن خلاقی داشته باشد باید تمرکز، هوش در لحظه و آی کیو داشته باشد که بخشی اکتسابی است ولی باید یک بدن آماده هم داشته باشند. متاسفانه خانم های ما چه هنر مند و حتی چه خانه دار به ورزش توجه نمی کنند و ما هم خواستیم با تشکیل تیم ورزشی مردم را به سمت ورزش کردن تشویق کنیم و از طرف دیگر بگوییم هنرمندان فقط در مزون ها نیستند.

 

موج های فضای مجازی

من سعی می کنم از فضای مجازی استفاده درستی داشته باشم . اتفاقاتی وجود دارد مانند مسائل سیاسی گه لازم است در آنها شرکت کنیم یا در مسائلی فرهنگ سازی داشته باشیم. در سالهای اخیر دیده ایم که در شبکه های مجازی خبرهایی منتشر می شود و موج هایی راه می افتد که همه روی آن سوار می شوند تا خودی نشان دهند.
قطعا من هم از اتفاقات بدی که رخ می دهد ناراحت می شوم ولی دوست ندارم با منتشر کردن دوباره آنها بیشتر به موضوع دامن بزنم. همواره در صفحه شخصی ام صداقت داشته ام.
من حتی یک کامنت بد دریافت نمی کنم. حاشیه سازی نمی کنم و دنبال جریانهایی نیستم که خبرساز شوم. ضمن اینکه من از این فضا برای معرفی کارهایم استفاده می کنم و نظراتمردم را میخوانم و با آنها در ارتباط هستم و نقد و پیشنهادهایشان را می شنوم.

 

فکر جدی به ازدواج

الان خیلی جدی به ازدواج فکر می کنم. حس می کنم کاملا به یک بلوغ فکری رسیده ام. چون طبیعتا همه ادم ها در یک سن مشخصی به این بلوغ فکری نمی رسند. مخصوصا ما هنرمندان که معمولا کودک درونمان بیشتر از بقیه فعال است. الان حس می کنم چیزی در زندگی ام کم استو با خودم می گویم تا چه زمانی باید تنها باشم و اگر یک همراه داشته باشم در این شرایط که به این بلوغ فکری رسیده ام، چقدر خوب است.

همسر ایده آل من

مهمترین خصوصیاتی که در ازدواج برایم مهم است صادق بودن و وفاداری است. سن بالاتر از خودم را دوست دارم. من فوق لیسانس دارم و دوست دارم همسرم در سطح تحصیلات خودم و بالاتر باشد.
توقع کمی دارم و دنبال این نیستم که همسر پولدار یا خوشگل داشته باشم!
صداقت برایم مهمترین ویژگی است.

 

از ورزش تا مسافرت

تفریح های من در ورزش و سفر خلاصه می شود. مسافرت را به هر چیزی ترجیح می دهم. هر جایی را به فصلش می روم

مدتی قبل هم شبنم فرشادجو در مورد خبر ازدواجش اینگونه به رسانه ها پاسخ داده بود:

*مدتی است کم کارتر از قبل شده اید، دلیلش چیست؟

تابستان امسال مسافرت خارج از کشور بودم و به همین دلیل نتوانستم پیشنهادات بازیگری را قبول کنم. الان هم دست به نقد چند پیشنهاد تئاتر دارم و قبولشان نکردم زیرا نمایش ها در سالن های کوچک و بدون مخاطب قرار بود اجرا شود که زیاد موافق این سبک اجرا نیستم. البته دراین مدت به همراه دوستان بازیگرم مثل سپیده اعلایی درگیر حضور در تیم اسکواش بویدم و تلاش می کنیم سطح کاریمان را با تمرینات مستمر افزایش بدهیم چراکه اسکواش درست مثل شطرنج به بهتر فکر کردن کمک می کند.

* مدتی قبل عکسهایی از شما به همراه پسری آلمانی در رسانه ها منتشر شد و بسیاری از ازدواج شما گفتند.

دوستان با دیدن یک عکس مشترک تصور کردند من ازدواج کرده ام در صورتی که هنوز ازدواج نکرده‌ایم و نامزد هستیم. دوران نامزدیمان را می گذرانیم و در آینده نزدیک ازدواج خواهیم کرد.

 

بیوگرافی شبنم فرشادجو

شبنم فرشادجو (زاده ۱۳۵۶، تهران) بازیگر تئاتر و سینمای ایرانی است.

وی دارای تحصیلات عالیه در رشته‌های هنرهای نمایشی از دانشگاه تهران می‌باشد
و سابقه حضور در نمایش‌های تئاتر متعدد و همچنین،تعدادی اجراهای تلویزیونی و سینمایی را در کارنامهٔ هنری خود دارد.

 

آخرین خبر

myportal

۷ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی