شکایت محسن افشانی از فضای مجازی

همانگونه که در این تصویر میبینید محسن افشانی گلایه های زیادی در استوری خود نوشته است این بازیگر جوان ظاهرا این روزها دچار حواشی فراوانی شده است وی در گفت و گو با خبرنگار ما شکایت خود را اعلام کرد.

 محسن افشانی را همه به واسطه مجری گری در صدا و سیما در سال های گذشته می شناسند. اما چند وقتی است فعالیت های محسن افشانی در اینستاگرام از فعالیت های هنری اش پیشی گرفته است. همین چند وقت پیش بود که انتشار پست های اینستاگرامی او و یک دختر جوان به اسم نِلی ولنتینو باعث جنجال در فضای مجازی شده بود اما انگار محسن جان افشانی نمی خواهد از این حاشیه ها به دور باشد!اما ماجرا چیست؟

ماجرا از این قرار است که محسن افشانی در قسمت استوری اینستاگرام* عکسی از لباس زیر زنان به اشتباه منتشر کرد و چند لحظه بعد آن را پاک کرد اما به لطف فالوئرهای بالای او در اینستاگرام این عکس از چشم تیز بین صفحات و طرفداران او دور نماند و همین موضوع باعث واکنش جالب کاربران ایرانی نه تنها در اینستاگرام و حتی در توییتر شد!

محسن افشانی بازیگر سینما و تلویزیون درباره حواشیبه وجود آمده در فضای مجازی سخن گفت.

شب گذشته تصویری عجیب از استوری منتشر شده، در صفحه شخصی محسن افشانی در اینستاگرام دست به دست چرخید. در تماسی که با او داشتیم از این بازیگر درباره حواشی اخیر چند شب گذشته پرسیدیم که وی در خصوص انتشار عکس خصوصی اش در فضای مجازی عنوان کرد: من شکایت خود را جاری کرده ام و نتیجه آن رابه زودی منتقل خواهم کرد.وی در پاسخ به دیگر پرسش های دیگر گفت: تا هنگامی که جواب شکایتم نیاید هیچ پاسخی نمی دهم.

همچنین از او پرسیدیم که آیا صفحه شخصی وی هک شده است یا نه که او در این باره حاضر به پاسخ گویی نشد و تماس تلفنی را قطع کرد.

محسن افشانی (زادهٔ ۱۱ فروردین ۱۳۶۸ در روستای وانشان گلپایگان) بازیگر و مجری تلویزیون، تهیه‌کننده و کارگردان ایرانی است. او همچنین بزرگ شدهٔ افسریه تهران است.

myportal

۱۱ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی