هنرمندان و تهیه غذای نذری برای نیازمندان

هنرمندان و تهیه غذای نذری برای نیازمندان

هنرمندان هم در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام حضور یافتند و در تهیه غذای نذری برای نیازمندان کمک کردند به همین منظور آن ها در بهزیستی حضور یافتند. در ادامه هنرمندانی همچون مرضیه برومند و نرگس آبیار را خواهید دید.

جمعی از هنرمندان عرصه سینما ظهر عاشورا با حضور در هیاتخانه اطعام محبان اهل بیت در تهیه غذای نذری برای نیازمندان مشارکت کردند.

جمعی از اهالی سینما روز یکشنبه نهم مهر ظهر عاشورا در هیات خانه اطعام محبان اهل بیت حضورپیدا کردند.

این هیات که به همت موسسه آینه جادو و فیلمنت هر سال در تاسوعا و عاشورا با حضور هنرمندانو اهالی سینما تشکیل می‌شود، در کنار عزاداری برای امام حسین به تهیه غذای نذری برای نیازمندانو اهدای آن به مرکز بهزیستی می‌پردازد.

مرضیه برومند, بهروز شعیبی,امیرحسین صدیق, نرگس آبیار, محمد بحرانی و … از جمله هنرمندانی بودندکه در این مراسم شرکت کردند.

بحرانی هم در این مراسم دقایقی را برای حاضرین نوحه خوانی کرد.

بحرانی دارای مدرک لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران و مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است.وی از سال ۱۳۸۰ وارد تلویزیون شد و اکثر کارهایش کودک و عروسکی بوده است. علاقهٔ بحرانی به نمایش عروسکی از جشنواره‌های تئاتر عروسکی دانشجویی آغاز شد. او که در آن دوران چند کار در این حیطه داشت، با گذر زمان به این موضوع علاقه‌مند شد. در سال ۱۳۸۰ در همین حین مریم سعادت که داور یکی از این جشنواره‌ها بود کارِ وی پسندید و از او برای کار در یک برنامهٔ تلویزیونی دعوت کرد. از همان‌جا بود که فعالیت او در این مسیر جدی شد.[۴] اکثر کارهای وی از سال ۱۳۸۰ که او وارد تلویزیون شده در ژانر کودک و کارهای عروسکی بوده است.

خبرآنلاین

myportal

۱۱ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی