فعالیت جدید امیر کاظمی در سریالی جدید

فعالیت جدید امیر کاظمی در سریالی جدید

امیر کاظمی بازیگر سینما و تلویزیون به تازگی در سریال لیسانسه ها به فعالیت مشغول است که در صفحه شخصی اش با انتشار تصویر بالا متنی درباره این سریال نوشته است. در ادامه با بیوگرافی این بازیگر آشنا خواهید شد.

امیر کاظمی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: توى این خشکشویى که فیلمبردارى میکردیم من مدام به کاظم سیاحى میگفتم اینجا جن داره و اون باورش
نمیشد!(البته این اواخر، گم شدن بعضى از دیالوگهاش توى متن اون رو هم به شک انداخته بود)، حالا که چند هفته اى از اون ماجرا گذشته میتونى بهم بگى اون دست کیه رو شونه ى من؟

امیر کاظمی ، بازیگر جوان ایرانی ، زاده نوزدهم آبان ماه شصت و نه (۱۳۶۹/۸/۱۹) می باشد. پدرش ایرانی و مادرش اصالت آلمانی داشته و خانواده مادری وی نیز در آلمان هستند؛ او یک برادر کوچکتر از خود به نام آرش دارد. امیر کاظمی متأهل بوده و مهتاب محسنی همسرش می باشد. امیر کاظمی علاوه بر بازیگری در زمینه ورزش های شنا و اسکیت نیز به صورت حرفه ای فعالیت کرده و در زمانی یکی از بازیکنان تیم ملی اسکیت بوده است؛ علاوه بر این در حوزه موسیقی هم فعالیت می کند و پیانو ، کیبورد و پرکاشن را به صورت حرفه ای می نوازد ؛ امیر کاظمی به کارهای خبرنگاری نیز بسیار علاقه مند بوده و در مجلات مختلف و سایت سینمای ما فعالیت خبری داشته است.

آخرین خبر

myportal

۱۲ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی