خواننده پیشکسوت در کنار بهنام بانی

خواننده پیشکسوت در کنار بهنام بانی

همانگونه که در این تصویر میبینید بهنام بانی در کنار چنگیز حبیبیان حضور پیدا کرده است و با این خواننده آذری زبان عکس دونفره زیبایی در هیئت عزاداری گرفته است و آن را در صفحه اجتماعی خود به اشتراک گذاشته است.

تصویری از بهنام بانی و چنگیز حبیبیان در هیئت عزاداری امام حسین (ع) را مشاهده می کنید.

بهنام بانی (زاده ۱۱ مهر ۱۳۶۶) تنظیم کننده و خواننده ایرانی است.

وی علت گرایشش به موسیقی را، پدرش می‌داند، پدر بهنام وی نوازنده آکاردئون بود. بهنام بانی در ۱۰ سالگی نزدپدرش تمرینات موسیقی را شروع کرد سپس در دوران نوجوانی بصورت حرفه ای نزد اساتید موسیقیمانند محمد نوری به آموزش پرداخت.

بهنام بانی در ادامه از سن ۱۹ سالگی از سال ۱۳۸۵ همزمان با دوران دانشجویی خود با گروه موسیقی روژان آشناشد و با آنها همکاری کرد که در این گروه مهدی یغمایی نیز حضور داشت. وی در ۱۳۹۵ با قطعه علاقه خاص به شهرت رسید.

بهنام بانی (زادهٔ ۱۱ مهر ۱۳۶۶ – دامغان) خواننده ایرانی است.[۱][۲][۳] وی در ۸ سالگی قاری قرآن در صف مدرسه بود و از همان بچگی آرزوی خوانندگی و کنسرت را در سر داشت. دوران دانشجویی خود را در رشتهٔ مهندسی عمران در سال ۸۴ در شاهرود آغاز کرد و از همان هنگام در زمینهٔ موسیقی فعالیت می‌کرد ولی به گفتهٔ خودش کامیابی‌ای نداشت و صدایش شنیده نشد. حمید حامی، ناصر عبداللهی و محمد اصفهانی خوانندگان مورد علاقه بهنام بانی می‌باشند

ریشه

myportal

۱۳ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی