حضور بازیگران فیلم تگزاس در پشت صحنه

حضور بازیگران فیلم تگزاس در پشت صحنه

تصویر بالا پژمان جمشیدی و خمید فرخ نژاد را نشان میدهد که در پشت صحنه سریال تگزاس حضور پیدا کرده اند این دو هنرمند برای ایفای نقش در این فیلم در برزیل بسر میبرند.

جدیدترین تصویر از پشت صحنه فیلم سینمایى “تگزاس” در برزیل به کارگردانی مسعود اطیابى را مشاهده می‌کنید.

جمهوری فدراتیو برزیل بزرگ‌ترین و پرجمعیّت‌ترین کشور آمریکای جنوبی است. پایتخت آن برازیلیا و زبان رسمی آن پرتغالی است.

برزیل که منطقه وسیعی را بین مرکز آمریکای جنوبی و اقیانوس اطلس در بر می‌گیرد، شرقی‌ترین کشور قاره آمریکاست و با کشورهای اروگوئه، آرژانتین، پاراگوئه، بولیوی، پرو، کلمبیا، ونزوئلا، گویان، سورینام و گویان فرانسه هم‌مرز است.
در حقیقت، برزیل به جز اکوادور و شیلی با تمامی دیگر کشورهای آمریکای جنوبی مرز مشترک دارد.برزیل دارای زمین‌های کشاورزی وسیع و جنگل‌های استوایی است؛و با داشتن منابع طبیعی گسترده و نیروی کاری غنی قدرتمندترین اقتصاد آمریکای جنوبی است.

برزیل مستعمرهٔ پرتغال بود و این کشور تنها کشور قاره آمریکاست که مردم آن به زبان پرتغالی سخن می‌گویند.
برزیل کشوری چندملیتی است و جمعیت آن متشکل از نژادهای اروپایی، سرخ‌پوستان آمریکا، آفریقائی و نیز آسیائی است. مذهب اصلی این کشور کاتولیک کلیسای رم است.

فیلمبرداری فیلم سینمایی«تگزاس» که در برزیل آغاز شده بود، روزهای پایانی را سپری می‌کند.

تگزاس که چندی پیش در سائوپائولوی برزیل آغاز شد، به روزهای پایانی خود رسیده است. بازی حمید فرخ نژاد در این فیلم به پایان رسیده، و به تهران باز گشته است. گروه اعزامی ایران نیز با پایان فیلم برداری صحنه‌های باقی مانده، سه شنبه عازم ایران می‌شوند.

فیلم سینمایی «تگزاس» با بازی فرخ نژاد، سام درخشانی و پژمان جمشیدی با حضور بازیگران ساخته می شود. موضوع فیلم کمدی است و سازندگان آن معتقدند فیلم کمدی مفرحی خواهد بود.

بنابراین گزارش چندی پیش حمید فرخ نژاد هم زمان با ایفای صحنه‌های اکشن، دچار بیماری آپاندیسیت شده و در برزیل تحت عمل جراحی قرار گرفت. مراحل فنی فیلم در ایران انجام می شود.

بهداشت نیوز

myportal

۱۵ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی