مجروحان حادثه لاس وگاس در کنار ترامپ

مجروحان حادثه لاس وگاس در کنار ترامپ

رئیس جمهوری آمریکا به همراه همسرش به عیادت حادثه دیدگان در تیراندازی اخیر در لاس وگاس رفتو تصاویری را از این دیدار گرفته است که درادامه میبینید.

عیادت ترامپ و همسرش از مجروحان حادثه تیراندازی مرگبار در لاس وگاس را مشاهده می کنید.

عکس‌های جدید از حادثه تیراندازی لاس‌وگاس نشان می‌دهد که جسد مهاجم این حادثه بر روی زمین در اتاقش افتاده و در کنار وی دو تفنگ، مقداری گلوله و یک چکش وجود دارد.
مقامات آمریکایی اعلام کردند که این مهاجم برای فهمیدن زمان ورود پلیس‌ها در کارت سرویس روم و همچنین روزنه در ورودی اتاق، دوربین‌هایی جاسازی کرده بود.
همچنین در کنار جسدش بر روی میز یادداشتی بر روی یک کاغذ صورتی نوشته شده بود. پلیس هنوز اعلام نکرده است که بر روی آن کاغذ چه نوشته شده بود.

ترامپ و همسرش ملانیا برای دلجویی از حادثه‌دیدگان و عیادت از مصدومان این حادثه به لاس‌وگاس سفر کردند و در بیمارستانی که تعدادی از مجروحان حادثه خونین لاس وگاس در آن بستری بودند، حضور پیدا کردند. نکته جالب این دیدار، واکنش یکی از مصدومان این حادثه به ورود ملانیا در نزدیکی اتاق وی و البته تاخیر ترامپ برای حضور در کنار همسرش است.

پلیس محلی در ایالت نوادا به همراه پلیس فدرال آمریکا در تلاش برای کشف انگیزه استیون پَداک ۶۴ ساله عامل حمله مرگبار لاس وگاس است. این مرد شامگاه یکشنبه، یک اکتبر، در لاس‌ وگاس در یک کنسرت موسیقی حاضران را به رگبار گلوله بست و جان نزدیک به ۶۰ نفر را گرفت و باعث زخمی شدن بیش از ۵۰۰ نفر شد.

این حادثه روبروی هتل «مندلی‌ بِی» و در زمانی رخ داد که هزاران نفر در یک فستیوال موسیقی کانتری شرکت کرده بودند. در ویدیوهای منتشر شده صدای رگبار گلوله شنیده می‌شود، خواننده‌ای که روی سن مشغول اجرا است، برنامه خود را قطع می‌کند و جمعیت حاضر، هراسان می‌گریزند یا پناه می‌گیرند.

کشتار اخیر در لاس وگاس مرگبارترین حادثه تیراندازی جمعی در ایالات متحده آمریکا از سال ۱۹۴۹ توصیف می‌شود.

انتخاب

myportal

۱۵ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی