حشره روی غذای اسپانیایی رز رضوی

حشره روی غذای اسپانیایی رز رضوی

غذای دریایی اسپانیایی که رز رضوی عکس آن را در صفحه اجتماعی اش منتشر کرد خبرساز شد و فالوورهایش را متعجب کرد. برخی با دیدن این تصویر گمان کردند سوسک روی این غذا طبخ شده است که وی در متنی کوتاه جوابیه ای به این حاشیه ها داده است.

رز رضوی بازیگر کشورمان با انتشار عکسی از یک غذای سنتی اسپانیا, حاشیه ساز شد.

این بازیگر ۳۵ ساله که مدتی پیش به بارسلون اسپانیا سفر کرده بود, عکسی از یک غذای محلی بارسلون را منتشر کرد.

عذای عجیب رز رضوی در اسپانیا

رز رضوی نوشت:

*****

دوستاي عزيزم در باب غذای ديروز يك توضيح كوچولو براتون بدم كه اونايی كه تو عكس ديدين صدفه نه سوسك ???

و يك غذای كاملا سنتی و محلی اسپانيا به اسم پائيا است كه از ميگو و ماهی و صدف و برنج تهيه شده

همانطور كه اونا به كله پاچه ما احترام ميزارن ما هم به غذاهاي سنتی ديگر كشورها بايد احترام بزاريم

بنده هدفم از گذاشتن عكس معرفی و آشنايی شما عزيزان با غذای محلی شهر بارسلون بود و استفاده از غذاهای دريايی كه تنوع بسيار زيادی داره مثل ماهی سفيد خودمون

رز رضوی (زاده ۲۱ آبان ۱۳۶۱ تهران) بازیگر زن اهل ایران است؛ برخی منابع وی را همسر محمدرضا شریفی‌نیا معرفی کرده‌اند ولی خودش چندی پیش در صفحه شخصی اش این خبر را تکذیب کرد. عمده کارهای شناخته شده وی سریال‌های مختارنامه، کلاه پهلوی، ملکوت، تبریز در مه و فیلم‌های بیداری رویاها، ملودی و دعوت می‌باشد.

 رز رضوی بازیگر سینما، تلویزیون متولد۲۱ آبان ۱۳۶۱ در تهران است.مترجم زبان اسپانیایی است و چند کتاب هم ترجمه کرده که هنوز فرصت چاپشان را پیدا نکرده است.

رز رضوی سالهاست که با مهراوه شریفی نیا دوستی صمیمانه ای دارد و معتقد است که چیزهای زیادی از وی یاد گرفته است.رضوی  تا قبل از بازی در فیلم ملودی به کلاس بازیگری نرفته بود اما بعد از آن یک دوره کلاسهای آقای سمندریان را گذراند ،از مجموعه فعالیتهای او عبارتند از:سریالهای مختارنامه ، کلاه پهلوی ، ملکوت ، تبریز در مه و..و فیلم های بیداری رویاها، ملودی و دعو,اخراجیهای ۳ و

صفحه اجتماعی رز رضوی

myportal

۱۷ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی