وخامت حال ملکه رنجبر وی را به بیمارستان کشاند

وخامت حال ملکه رنجبر وی را به بیمارستان کشاند

 

ملکه رنجبر هنرمند پیشکسوت سریال های تلویزیونی به دلیل مشکلات قلبی در بیمارستان بستری شددر ادامه جزئیات بستری شدن وی را از فرزندش جویا شدیم.

فریبرز ایروانی فرزند ملکه رنجبر بازیگر پیشکسوت با اعلام اینکه مادرش امروز دوشنبه ۱۷ مهر به دلیل مشکل قلبی به بیمارستان منتقل شده است، گفت: ایشان به دلیل درد در قفسه سینه و کم نفسی به تشخیص پزشک معالج به صورت اورژانسی برای انجام آنژیوگرافی به بخش آنژیوگراف پست کد بیمارستان جم انتقال یافته است.
وی افزود: در حال حاضر منتظر نتیجه آنژیو هستیم تا مشخص شود مادرم به جراحی نیاز دارد یا خیر.

ملکه رنجبر (زاده ۱۰ شهریور ۱۳۱۷ در رشت) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. وی از سن شش سالگی فعالیت هنری خود را با نقش کوزت در بینوایان شروع کرد. پدر او به خاطر اجرای تئاتری سیاسی به همدان تبعید شد. از مهمترین فیلمهایی که او بازی کرده می‌توان به اعتراف (مجید فهیم خواه) و دو فیلم ابوالحسن داوودی یعنی مرد بارانی و نان و عشق و موتور ۱۰۰۰ اشاره کرد. او سابقه بازی در سریال داستان یک شهر اصغر فرهادی را هم دارد.

این روزها ملكه رنجبر به‌خاطر بیماری پاركینسون خانه‌نشین شده، مدت‌هاست از سینما و تلویزیون دور است و به گفته خودش دیگر حال و حوصله تماشای برنامه‌ها و سریال‌های تلویزیون را هم ندارد.

مهر

 

myportal

۱۷ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی