استایل متفاوت سوشا مکانی

استایل متفاوت سوشا مکانی

سوشا مکانی که حاشیه های زیادی به همراه داشته است این بار با مدل لباس جدیدی در صفحه اجتماعی اش حاضر شده است. وی در کنار عکسی از خود داستان جالبی از تنهاترین نهنگ دنیا را نوشته است که درادامه خواهید خواند.

 سوشا مکانی دروازه بان سابق باشگاه پرسپولیس که در سال گذشته به دلیل پوشیدن شلوار باب اسفنجی از سوی کمیته اخلاق با محرومیت مواجه شد به نظر می رسید در نوع پوشش خود تجدید نظر کند.
اما باز هم در صفحه اینستاگرامش تصویری از تازه ترین مدل لباس و شلوار عجیبش را که اشکال مختلفی روی آن دیده می شود را منتشر و داستان زیبای تنهاترین نهنگ دنیا را روایت کرد.

سوشا مکانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت
“تنهاترین نهنگ دنیا عنوانی بود که نیویورک تایمز در سال ۲۰۰۴ به یک وال آبی داد! ، قضیه از این قرار بود که تنهاترین نهنگ ، نهنگی بود که دانشمندان او را از سال ۱۹۹۲ تحت نظر داشتند تا بالاخره علت تنهایی‌اش را کشف کردند!

نهنگ ۵۲ هرتزی ، نامی بود که دانشمندان پس از ضبط صدایش برای او در نظر گرفتند . محدوده صوتی آواز وال‌های آبی بین ۱۵ تا ۲۰ هرتز است در حالی که آواز این نهنگ فرکانسی معادل ۵۲ هرتز داشت ، در نتیجه توسط هیچ نهنگ دیگری قابل شنیدن و شناسایی نبود ….
این داستان شاید حکایت تنهایی خیلی از ما باشد ، سخن گفتن و زیستن در آواها ، رویاها و دنیاهایی که توسط دیگران قابل دیدن، شنیدن و درک کردن نیست .

رابرت سانچز”

 

myportal

۱۹ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی