بازیگر زن در حین سفر

بازیگر زن در حین سفر

بهنوش طباطبایی این روزها در حین گشت و گذار و سیرو سفر است و تصویری از خود در صفحه اجتماعی اش منتشر کرده که وی را در جاده نشان میدهد متن کوتاهی که در کنار این تصویر قرار داده است را بخوانید.

عکسی که بهنوش طباطبایی از خودش منتشر کرد

 بهنوش طباطبایی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:
هم قدم جاده‌ها تن به سفر سپردن.

عکسی که بهنوش طباطبایی از خودش منتشر کرد

او ابتدا به سراغ مهندسی کامپیوتر رفت و بعد از فارغ التحصیلی در این رشته و برای پیگیری علایق درونی خود به بازیگری بود که در یک دوره آزاد بازیگری که در دانشکده هنرهای زیبا برگزار می شد شرکت کرد.

بهنوش طباطبایی (متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰)، بازیگر اهل ایران است. تحصیلات وی لیسانس مهندسی کامپیوتر است و یک دورهٔ بازیگری در دانشکدۀ هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده‌است. اولین تجربه بازیگری اش با سریال کوی دامون در سال ۸۱ بوده ،با سریال مسافری از هند شهرتش را به دست آورد طباطبایی در ۱۱ اسفند سال ۱۳۸۹ با مهدی پاکدل، بازیگر سینما و تلویزیون، ازدواج کرد.اما پس از ۶ سال زندگی مشترک در پائیز ۱۳۹۵ از یکدیگر جدا شدند.

صبور و آرام و کم حرف است ،اوقات فراغت خود را صرف مطالعه می کند ،عاشق سفر است ورنگ مورد علاقه اش آبی است.

بهنوش طباطبایی به مانند بسیاری دیگر از هنرمندان تحصیلات آکادمیکش خلاف مسیر هنری بود. او که متولد اردیبهشت ۶۰ است ابتدا به سراغ مهندسی کامپیوتر رفت و بعد از فارغ التحصیلی در این رشته و برای پیگیری علایق درونی خود به بازیگری بود که در یک دوره آزاد بازیگری که در دانشکده هنرهای زیبا برگزار می شد شرکت کرد.

 

myportal

۲۱ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی