چهره مهدی رحمتی باز هم آسیب دید

چهره مهدی رحمتی باز هم آسیب دید

صورت مهدی رحمتی باز هم خبرساز شد. بار قبل جراحت و کبودی که روی صورت این دروازه بان بود به خاطر ضربه توپ ایجاد شده بود و اکنون میگویند پشه زده است . اظهارات اشکان نامداری را در مورد جراحات روی چهره مهدی رحمتی در ادامه این مطلب بخوانید.

اشکان نامداری پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل فولاد خوزستان در مورد اینکه چه اتفاقی روی صورت رحمتی افتاده بود که قرمز شده است، گفت: چیز خاصی نبود. روز گذشته که از او پرسیدم گفت پشه زده است. حتی برای یکی دیگر از بچه‌ها نیز همین اتفاق افتاده بود.

وی در مورد اینکه دفعه قبل هم صورت او آسیب دیده بود، اظهار داشت: آن دفعه توپ خورده بود. حالا اگر به نظر شما دعوا می‌کرد، بیشتر ورم می‌کرد اما این‌طور نبود.

مربی دروازه‌بانان استقلال در مورد اینکه برای دربی رحمتی درون دروازه می‌ایستد یا حسینی، گفت: تا دربی دو هفته دیگر مانده است و از حالا مشخص نیست. یک بازی حذفی هم باید انجام دهیم و بعد از آن شفر تصمیم می‌گیرد.

نامداری در مورد وضعیت بدنی رحمتی گفت: آمادگی بدنی‌اش خوب است، یک مقدار از لحاظ روحی به‌هم ریخته بود که آن هم درست می‌شود.

سید مهدی رحمتی (زاده ۱۴ بهمن ۱۳۶۱ در تهران) دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران و کنونی باشگاه فوتبال استقلال تهران است رحمتی با ۷۷ بازی ملی بعد از احمدرضا عابدزاده دومین دروازه‌بان با بیشترین بازی‌های در تیم ملی ایران است. او همچنین در تیم‌های مطرح ایران بازی کرده‌است و با ۴ قهرمانی یکی از پر افتخارترین بازیکنان لیگ است. او در خرداد ۹۳ از استقلال جدا شد اما در تیر ۹۴ به استقلال برگشت.

او همچنین سابقه سنگربانی در تیم‌های فجر سپاسی شیراز، سپاهان اصفهان، و مس کرمان را داشته‌است.

دولت بهار

myportal

۲۲ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی