دو مربی کروات در یک قاب

دو مربی کروات در یک قاب
 دراگان اسکوچیچ را در این تصویر میبینید وی مربی سابق تیم ملوان بندر انزلی بوده است که در یک دورهمی دوستانه در کنار برانکو ایوانکویچ در حال صرف نهار دیده می شود. این دو مربی کروات روز جمعه در کنار هم بازی تیم فولاد و استقلال را مشاهده کردند.

دراگان اسکوچیچ مربی سابق تیم فولاد که از جمعه در تهران به سر می‌برد، ناهار را با برانکو ایوانکویچ صرف کرد.
اسکوچیچ روز جمعه تماشاگر بازی فولاد و استقلال بود.
گفته می‌شود  سفر اسکوچیچ به تهران فوتبالی نیست، ولی وی تا این لحظه، این مربی وقت خود را با فوتبالی‌ها سپری کرده است.

دراگان اسکوچیچ (کرواتی: Dragan Skočić; متولد ۳ سپتامبر ۱۹۶۸ در رییکا) بازیکن سابق و مربی فعلی فوتبال، اهل کرواسی است.

او در فوتبال باشگاهی ایران سابقهٔ سرمربیگری در تیم‌های ملوان بندر انزلی و فولاد خوزستان وبادران تهران را دارد.

اسکوچیچ در دوران فوتبالی اش در کرواسی برای باشگاه فوتبال رییکا، در اسپانیا برای باشگاه‌های فوتبال لاس پالماس و کامپوستلا و در امارات متحده عربی برای اتحاد بازی کرد. او اولین بازیکنی بود که از لیگ فوتبال کرواسی به خارج از کشور رفت و به بازی حرفه‌ای مشغول شد.

پس از پایان کار خود به عنوان بازیکن، اسکوچیچ به تکمیل دانش خود با شرکت در کلاس‌های مربیگری در آکادمی فوتبال کرواسی، دانشکده حرکت شناسی، دانشگاه زاگرب پرداخته و موفق به کسب دیپلم مربی UEFA-PRO و کارشناسی حرفه‌ای شد.

دراگان کار مربیگری خود را در باشگاه ریجکا آغاز کرد و دو سال موفق را در جام کرواسی فصل ۲۰۰۵/ ۲۰۰۴ و ۲۰۰۶ / ۲۰۰۵ به خود اختصاص داد.

در سال ۲۰۰۷ او سرمربی باشگاه اسلوونیایی Interblock Ljubljana شد در حالی که این باشگاه در یک وضعیت دشوار در مقیاس لیگ بود. تنها دو سال پس از تاسیس باشگاه و تحت هدایت اسکوچیچ، باشگاه نتایج برجسته در لیگ اول اسلوونی به دست‌آورد. دراگان نه تنها با مدیریتش باعث ماندگاری این در لیگ دسته اول شد، به دو آنها نیز دو کاپ در فصل ۲۰۰۷/۲۰۰۸ هم دست یافت؛ جام اسلوونی و سوپر جام.

در فصل ۲۰۰۹/۲۰۱۰، اسکوچیچ از سوی مدیریت باشگاه العربی کویت به عنوان سرمربی این تیم متمول انتخاب شد.

میزان

myportal

۲۳ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی