سلفی گلنار بایبوردی با هنرپیشه مرد خارجی

سلفی گلنار بایبوردی با هنرپیشه مرد خارجی

گلنار بایبوردی هنرپیشه دورگه ایرانی هندی کشورمان را در کنار برد پیت بازیگر مشهور مرد هالیوودی میبینید. این هنرپیشه زن در کنار افراد مشهور بالیوودی و هالیوودی سلفی های زیادی به ثبت رسانده است.

عکس از سلفی گلنار بایبوردی با برد پیت در بالا مشاهده می کنید.

گلنار بایبوردی golnar baybordi بازیگر زن ایرانی هندی و همچنین در شهرستان بنگلور هندوستان به دنیا آمده می باشد.
گلنار بایبوردی در باره بازیگری،مدلینگ و همچنین دستیار کارگردانی در سینمای هند فعالیت می کند.
گلنار بایبوردی دختر حشمت بایبوردی و همچنین دانشجوی دکترای تجارت بین الملل می باشد.

همواره حضور بازیکنان فوتبال کنار هنرمندان و همچنین بازیگران جدید حاشیه هایی را به همراه داشته می باشد بایستی و حتما منتظر باشیم و همچنین ببینیم چه شایعه هایی پیرامون سردار آزمون و همچنین گلنار بایبوردی به وجود خواهد آمد.

گلنار بایبوردی به انگلیسی golnar baybordi بازیگر زن ۲۶ سال سن دارد و در شهر بنگلور هندوستان به دنیا آمده است. گلنار بایبوردی در زمینه بازیگری و دستیار کارگردانی در سینمای هند فعالیت می کند. گلنار بایبوردی دختر حشمت بایبوردی و دانشجوی دکترای تجارت بین الملل می باشد. قد گلنار بایبوردی ۱۷۰ سانتی متر است.همواره حضور بازیکنان فوتبال کنار هنرمندان و بازیگران حاشیه هایی را به همراه داشته است چندی پیش عکس سردار آزمون با گلنار حاشیه هایی را به وجود اورد . و وی را نامزد سردار آزمون میدانستند.

دکتر حشمت بایبوردی ،دکترای زلزله شناسی از دانشگاه هندوستان ،شهردار سابق مناطق کرج که در حال حاظر مشغول ادامه تحصیل فوق دکترا در هند میباشند. حشمت بایبوردی، در سال ۱۳۳۴ در شهرستان اهر متولد شد. دوران دبستان و دبیرستان رادر اهر به اتمام رساند. پس از طی دو سال خدمت سربازی در اهر در فروردین ۱۳۵۷ ،جهت تحصیل عازم کشور هندوستان شد و پس از تکمیل تحصیلات در رشته مهندسی عمران ( Civil ) به ایران برگشت.

موبنا

myportal

۲۳ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی