نحوه سرقت دزدان حرفه ای شهر لندن

نحوه سرقت دزدان حرفه ای شهر لندن

در این تصویر نحوه دزدیدن بی ام دبلیو را توسط دزدان حرفه ای شهر لندن خواهید دید. این دزدان به سیستم قفل هوشمند این خودروها وارد شده و درب آن ها را به راحتی باز میکنند.

در یکی از خیابان‌های شمال لندن، دزدان حرفه‌ای، یک خودروری بی ام دابلیو را ظرف یک دقیقه به سرقت بردند.

این چهارمین مورد از سرقت‌های حرفه‌ای بی ام دابلیو در لندن است. سارقان با قرار دادن یک صفحه سیاه‌رنگ در مقابل دوربین‌های امنیتی هوشمندی که برای محافظت از این خودرو توسط صاحب آن تعبیه شده بود، سیگنال‌های نادرستی به سیستم هوشمند این خودرو می‌فرستند که حاوی پیام دستور باز شدن قفل است.

این سرقت زمانی رخ داد که صاحب خودرو در اتاقش خواب بود و پس از شنیدن صدای روشن شدن موتور آن فورا خود را به صحنه سرقت رساند اما تا رسیدن او سارقان خودرو را ربودند و از محل گریختند. مال‌باخته نمی‌توانست باور کند که خودروی هوشمندش ظرف یک دقیقه سرقت شده باشد.

در ادامه تصاویر و صحنه‌هایی از این سرقت ماهرانه و بی‌زحمت را مشاهده می‌کنید

بِ‌اِم‌وِ (به آلمانی: BMW) که کوتاه‌شدهٔ عبارتِ «بایِریشه موتورن وِرکه» (به آلمانی: Bayerische Motoren Werke) است و در فارسی معمولاً بِم‌وِ تلفظ می‌شود، به‌معنای صنایع موتوریِ بایرن است، یک شرکت خودروساز آلمانی است، که از تولیدکنندگان به‌نام خودروهای لوکس و موتورسیکلت در جهان به‌شمار می‌آید. دفتر مرکزی این شرکت در شهر مونیخ قرار دارد.

شرکت ب‌اِم‌وِ در سال ۱۹۱۶ توسط فرانتس یوزف پوپ تأسیس شد. این شرکت هم‌اکنون مالک شرکت‌های رولز-رویس موتور کارز و مینی است. در سال ۲۰۱۵ ب‌ام‌و بیش از دو میلیون و چهارصدهزار دستگاه وسیلهٔ نقلیه تولید کرد.

امروزه اکثریت سهام بِ‌اِم‌وِ در اختیار خانوادهٔ کوانْدْت قرار دارد (اشتفان کواندت ۲۹٪، و سوزان کوانْدْت کلاتن ۲۱٪). حدود نیمی از سهام این شرکت نیز در بازار بورس فرانکفورت در دسترس عموم سهامداران است

myportal

۲۳ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی