عکس یادگاری دانشجویان با شهید حججی

محسن حججی شهید مدافع حرم بود که به دست داعشی ها به شهادت رسید. در اقدامی جالب توسط بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی دانشجویان جدیدالورود با تندیس این شهید عکس یادگاری میگیرند.

بسیج دانشجویی دانشگاه علامه‌ طباطبایی در اقدامی جالب با سلفی عزت از دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه استقبال کرد.

این دانشجویان در حاشیه مراسم استقبال از دانشجویان جدید‌الورود دانشگاه علامه‌طباطبایی، برنامه‌های فرهنگی مختلفی را برای آشنایی دانشجویان با بسیج دانشجویی به نمایش گذاشتند و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم امکانی را فراهم آورد تا دانشجویان بتوانند با تصویر شهید حججی عکس یادگاری و سلفی عزتمندانه بگیرند.

سلیمی رئیس دانشگاه علامه‌طباطبایی نیز با حضور در غرفه بسیج دانشجویی از رویکرد این تشکل در زنده نگه داشتن یاد شهید حججى در غرفه خود تقدیر کرد و با عکس این شهید سلفی عزت گرفت.

دانشجویان نیز با عکس شهید حججى سلفی عزت گرفته و با دل نوشته‌های خود یاد این شهید بزرگوار را زنده نگاه داشتند.

محسن حُججی (زادهٔ ٢١ تير ١٣٧٠ نجف‌آباد – ۱۸ مرداد ۱۳۹۶، التَنْف) از نیروهای ایرانی مدافع حرم بود که در مردادماه ۱۳۹۶ و در عملیاتی مُستشاری [نیازمند منبع]در منطقهٔ التَنْف –منطقهٔ مرزی بین سوریه و عراق– توسط نیروهای داعش به اسارت درآمد و پس از دو روز به‌دست داعش به‌قتل رسید. ابتدا خبرگزاری اسپوتنیک نیوز، به نقل از رسانه‌های وابسته به داعش، خبر اسارت وی را اعلام کرد.

داعش چندی پس از انتشار فیلمی که ادّعای به اسارت درآوردن محسن حُججی را داشت، اعلام کرد که وی را کشته‌اند. وی دهمین عضو از لشکر زرهی ۸ نجف اشرف است که طی جنگ در خاک سوریه کشته شد. وی پیش از اسارت از ناحیه پهلو زخمی شده بود و طی دو روز اسارت توسط نیروهای داعش در مناطق تحت کنترل آنها چرخانده شده بود در جریان تحویل پیکر محسن حججی به نیروهای حزب‌الله لبنان، ۳۵۰ تن از نیروهای داعش به همراه خانواده‌هایشان به شرق سوریه منتقل شدند

تسنیم

myportal

۲۴ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی