تازه ترین تصاویر از سوشا مکانی در نروژ

تازه ترین تصاویر از سوشا مکانی در نروژ

سوشا مکانی که یکی از فوتبالیست های پرحاشیه در صفحات اجتماعی است این روزها با حیوان خانگی اش تصاویر زیبایی به ثبت رسانده که درادامه با هم خواهیم دید. او هم اکنون در نروژ به سر میبرد اما به نظر میرسد مورد توجه کارلوس کی روش قرار نگرفته است و درون دروازه تیم ملی قرار نخواهد گرفت.

سوشا مکانی با انگیزه حضور در تیم ملی راهی لیگ نروژ شد اما برخلاف فصل گذشته این فصل مورد توجه کارلوس کی روش قرار نگرفته است.

دروازه بان سابق پرسپولیس در یک سال گذشته شانس این را پیدا کرد که در یکی از حساس ترین دیدارهای تیم ملی درون دروازه قرار بگیرد و در دیدار رفت مقابل سوریه در مالزی و در زمینی باتلاقی درون دروازه تیم ملی قرار گرفت و عملکرد قابل قبولی نیز ارائه داد.

با این حال سوشا مدتی است از تیم ملی دور شده و کارلوس کی روش در میان گلرهای لژیونر، علیرضا حقیقی را به تیم ملی دعوت می کند و همچنین دعوت از دو گلر، حامد لک و رشید مظاهری را در اولویت بالاتری نسبت به مکانی قرار داده است. در سال منتهی به جام جهانی او تلاش می کند از نروژ خود را به تیم ملی برساند هر چند به خوبی می داند رقابت درون دروازه تیم ملی به بالاترین حد ممکن رسیده است.

سوشا این روزها زندگی آرامی را در یکی از آرام ترین کشورهای جهان سپری می کند. کشور نروژ یکی از کشورهای شبه جزیره اسکاندیناوی است که بر پایه تحقیقات دانشگاه کلمبیا به لحاظ اجتماعی
راضی ترین مردم دنیا را دارد. مردمی که البته علاقه فراوانی به فوتبال دارند و با وجود افت تیم ملی نروژ در سال های گذشته همواره یکی از بهترین تیم های ملی را در اروپا در اختیار داشتند. سوشا از حضور در نروژ راضی است مسئله ای که از پست های او در اینستاگرام مشخص است.

سوشا مکانی یکی از فعال ترین بازیکنان ایرانی در فضای مجازی است که بر خلاف خیلی ها کامنت ها را در صفحه خود نمی بندد که این مسئله نشان می دهد او انتقاد پذیر است و بر خلاف بسیاری از ستارگان فوتبال ما با برخی کامنت های کاربران از کوره در نمی رود. سوشا همچنین در این مدت تغییراتی را در زندگی خود ایجاد کرده که در تصاویر منتشر شده از او در صفحه رسمی اش مشخص است؛ یک حیوان خانگی که در چند وقت اخیر بارها در پست های سوشا مشاهده شده است.

myportal

۲۵ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی