حسام نواب صفوی و سالومه

حسام نواب صفوی و سالومه

حسام نواب صفوی از بازیگران سینما و تلویزیون پرده از اسرار شخصی خود با سالومه مجری برنامه منو تو برداشت و پاسخ خود را به پیشنهاد دوستی این مجری زن اعلام کرد. وی ادعا میکند علاقه ای به برقراری رابطه با این مجری زن نداشته است.

حسام نواب صفوی بازیگر ۴۳ ساله کشورمان ادعا می کند که به پیشنهاد دوستی سالومه مجری شبکه من و تو پاسخ منفی داده است!

حسام نواب صفوی ادعا می کند که سالومه مجری شبکه من و تو، زمانی که این مجری در ایران و تهران زندگی می کرد به نواب صفوی پیشنهاد دوستی داده که حسام نواب صفوی پشنهاد وی را رد کرده است.

سید حسام‌الدین نواب‌صفوی (زادهٔ ۲۲ شهریور ۱۳۵۳ تهران)، بازیگر سینما و تلویزیون است. او علاوه بر بازیگری، به وکالت و نوازندگی مشغول است.

او در محله میرداماد تهران متولد شده است. پدرش قاضی دادگستری بود و پس از بازنشستگی،به وکالت و ترجمه مشغول شد. پدرش در سال ۱۳۸۸ دار فانی را وداع گفت. او سه برادر به نام‌های هومن، حسین و حسن دارد که دو تن از آن ها در آمریکا و دیگری در آفریقا زندگی می‌کنند و به خاطر خانواده اش زیاد به آمریکا سفر می‌کند.

اما خود می‌گوید که عاشق ایران است و در ایران زندگی می‌کند. سفرهای زیادی به اروپا دارد؛ و به ویژه دادگاه‌های اروپا را رصد می‌کند. او می‌گوید که آرزو دارد به مهارتی در امر وکالت برسد که روزی بتواند از حقوق ملت ایران در دادگاه بین‌المللی لاهه دفاع کند.

۲۴ آنلاین

myportal

۲۵ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی