حضور یشیلچای در اصفهان

حضور یشیلچای در اصفهان

یشیل چای برای بازی در یک فیلم ایرانی در اصفهان حضور پیدا کرده است وی در هتلی زیبا در اصفهان اقامت گزیده است و تصاویری زیبا از این هتل به همراه متن زیبایی در صفحه شخصی اش قرار داده است که در ادامه با هم میبینیم.

یشیل‌ چای بازیگر ترکیه‌ای در اصفهان , ساخت فیلم سینمایی «جن زیبا» در اصفهان آغاز شده است و بازیگر ترکیه‌ای برای حضور در این فیلم وارد ایران شده است. عکس‌هایی که یشیل‌چای در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده نشان از حضور او در هتل عباسی اصفهان دارد.

پیش از این در خبری حضور این بازیگر در فیلم فضلی اعلام شده بود، اما به فاصله کوتاهی از انتشار این خبر، تهیه‌کننده فیلم در گفت‌و‌گویی حضور یشیل‌ چای را در فیلم «جن زیبا»‌ تکذیب کرد.

به نظر می‌رسد عکس‌هایی که این بازیگر سرشناس ترکیه‌ای از اصفهان منتشر کرده و همچنین جزئیاتی که از نقش خود گفته تایید‌کننده آن است که او برای بازی در «جن زیبا» به ایران آمده است.

این بازیگر در مورد ویژگی نقشی که در این فیلم ایفا می‌کند، گفته است: «از آنجا که شخصیت دلارام از ابتدای تولد ناشنوا و لال نبوده، بنابراین باید برای آواهایی که از دهان او هنگام واکنش و یا تلاش برای بیان کردن موضوعی، شنیده می‌شود، تمرین کنم.»

یشیل‌ چای در این فیلم همبازی فرهاد اصلانی شده است.

بیوگرافی نورگل یشیلچای

 

حرفه : مدل و بازیگر
وضعیت تاهل : طلاق گرفته / همسر سابق سم اوزر از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۰
وی متولد سال ۱۹۷۶ است. نورگل دارای یک فرزند پسر می باشد و از همسر خود (سم اوزر از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۰)
جدا شده است.
نورگل تحصیلات خود را هم در لیسانس تئاتر و سینما به پایان رسانده و فارغ التحصیل شده است. وی اولین کار هنری خود را در نمایشنامه هملت شروع کرد که تا اندازه زیادی در زندگی هنری او نقش داشت.

نورگل یسیلكی یكی از هنرپیشه های محبوب و مشهور در كشور تركیه می باشد كه تحصیلات خود را هم در همین زمینه به پایان رسانده و فارغ التحصیل شده است. وی اولین كار هنری خود را در نمایشنامه هملت شروع كرد كه تا اندازه زیادی در زندگی هنری او نقش داشت.

 فیلم شناسی

نورگل یسیلکای در سریال های Paramparça / Cinayet / Candan / Sultan / Sensiz Olmaz / AşkveCeza / Ezo Gelin Belalı Baldız / Melekler Adası / Asmalı Konak / Deniz / İkinci Bahar به ایفای نقش پرداخته است و در ایران با نقش گوزل در سریال گوزل شناخته شد .

myportal

۲۶ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی