یکی از هواداران نساجی کارش به بیمارستان کشید

یکی از هواداران نساجی کارش به بیمارستان کشید

یکی از هواداران تیم نساجی در دیدار این تیم با تیم استقلال با مشکل تنفسی مواجه شد و کارش به بیمارستان کشید. در تصویر بالا وی را در حال انتقال به آمبولانس میبینید. این دیدار امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

یکی از هواداران نساجی که دچار مشکل تنفسی شده بود توسط آمبولانس راهی بیمارستان شد.

در جریان دیدار تیمهای استقلال و نساجی قائمشهر در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی ،یکی از هوادار نساجی که در ورزشگاه آزادی دچار مشکل تنفسی شده بود، با حضور به موقع مسولان اورژانس و با آمبولانس حاضر در ورزشگاه  به بیمارستان منتقل شد.

اشگاه فوتبال نساجی مازندران یک باشگاه فوتبال ایرانی است که در شهر قائمشهر، استان مازندران قرار دارد.نساجی در سال ۱۳۳۸ خورشیدی تاسیس شد و قدیمی ترین باشگاه فوتبالی سه استان شمالی کشور و یکی از قدیمیترین تیم های زنده کشور است.

تیم فوتبال نساجی مازندران در لیگ‌های جام قدس ۱۳۶۸ و جام آزادگان در سال‌های ۱۳۷۰, ۱۳۷۱, ۱۳۷۲, ۱۳۷۳ حضور داشته و همواره از تیم‌های شهرستانی مدعی این رقابت‌ها محسوب می‌گشته است به طوری که گرفتن امتیاز از بازیهای خانگی نساجی مازندران برای حریفان نساجی حتی پرسپولیس و استقلال کاری سخت و ناشدنی بود. این تیم پس از سقوط کارخانجات نساجی همواره با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کرد و حتی واگذاری آن به بخش خصوصی هم نتوانست از مشکلات کمرشکن این تیم بکاهد. مشکلات این تیم ادامه داشت تا این که در سال ۱۳۸۷ با خلع ید قانونی مدیرعامل و مالک آن از سوی دولت و واگذاری آن به هیئت تربیت بدنی شهرستان قائمشهر با مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان و تقبل کردن تمام بدهی‌های این تیم به مهدی پرهام مدیرعامل شرکت پولادین سازه جهان فروخته شد. پرهام نیز بعد از بدقولی‌های پیاپی مسئولان سیاسی و ورزشی استان مازندران بعد از ۸ سال تیمداری در لیگ دسته اول، در تعطیلات نیم فصل سال ۱۳۹۵ سهام باشگاه را به فرهاد صنیعی فر منتقل کرد.

خبرگزاری برنا

myportal

۲۸ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی