همسر جدید برد پیت

همسر جدید برد پیت

بالاخره صبر برد پیت نیز سر آمد و تصمیم گرفت از تنهایی پس از جدایی از همسرش بیرون بیاید همسر جدید این بازیگر مرد شباهت زیادی به آنجلینا جولی دارد و سی و دو سال از او کوچکتر است.

روزنامه ای به نقل از IBTimes نوشت، برد پيت بازيگر هاليوود پس از يک سال جدايي از آنجليا جولي، براي وي جايگزين پيدا کرده است.
اين دختر جوان که الا پرنل (Purnell) يک بازيگر بريتانيايي ۲۱ ساله است، در واقع ۳۲ سال از خود برد پيت جوانتر است.
اين بازيگر بريتانيايي بسيار شبيه آنجليا جولي است.

در حال حاضر، پيت مشغول فيلم برداري در سريال Sweetbitter است که خانم پرنل يکي از نقش هاي کليدي اين سريال را ايفا مي کند.
گزارش شده است که پيت در فصل نخست فيلمبرداي اين سريال مجذوب بازيگر جوان شده است.
پرنل از سوي ديگر بارها ابراز داشته است که پيت هميشه به عنوان بازيگر مورد علاقه او بوده است.
عدم تفاهم جولي و پيت در پاييز ۲۰۱۶ به طور رسمي اعلام گرديد
. اين زن و شوهر شش فرزند دارند که در اين ميان ۳ کودک را به فرزندي قبول کرده اند.

ویلیام بردلی «بِرَد» پیت (به انگلیسی: William Bradley “Brad” Pitt) ‏ (متولد ۱۸ دسامبر ۱۹۶۳) بازیگر و تهیه کننده آمریکایی است. وی تاکنون پنج بار نامزد دریافت جایزه اسکار و جایزه گلدن گلوب و یک‌بار برنده جایزه گلدن گلوب شده است. اولین فیلمی که باعث شناخته‌شدن برد پیت شد، فیلم تلما و لوییز محصول سال ۱۹۹۱ بود. اما اولین نقش‌های موفق و اصلی وی در فیلم‌های بعدی‌اش چون رودخانه‌ای که از آن میان می‌گذرد (۱۹۹۲)، مصاحبه با خون‌آشام (۱۹۹۴) و افسانه‌های خزان (۱۹۹۴) اتفاق افتاد. دو فیلم هفت و ۱۲ میمون باعث تحسین وی از سوی منتقدین شد و در نهایت نیز بخاطر فیلم ۱۲ میمون، برای اولین بار نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و همچنین برنده یک جایزه گلدن گلوب شد. حدود ۴ سال بعد، فیلم باشگاه مبارزه با بازی برد پیت به نمایش درآمد و سپس نقش‌آفرینی وی در سه فیلم یازده یار اوشن، دوازده یار اوشن و سیزده یار اوشن توجه مخاطبان را به سویش جلب کرد. با این وجود اما از نظر درآمد، پرفروش‌ترین فیلم‌هایش، تروآ، آقا و خانم اسمیت و جنگ جهانی زد هستند

اسپوتنيک

myportal

۲۹ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی