کناره گیری پژمان منتظری از دنیای فوتبال

کناره گیری پژمان منتظری از دنیای فوتبال

پژمان منتظری از فوتبالیست های محبوب تیم استقلال است که چندی پیش به دلیل مصدومیت نتوانست این تیم را همراهی کند. این مصدومیت باعث شد تا از دنیای فوتبال کناره گیری کرده و خداحافظی کند. خبرهای ضدو نقیضی در این باره شنیده می شود که باید منتظر ماند تا در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

خداحافظی منتظری از فوتبال ، مدافع تیم فوتبال استقلال دچار مصدومیت شد و این احتمال می رود از دنیای فوتبال خداحافظی کند.
پژمان منتظری مدافع تیم فوتبال استقلال که به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف نتوانست چند ماه آبی پوشان را آن طور که باید همراهی کند.

خداحافظی پژمان منتظری از دنیای فوتبال

با پیگیری های صورت گرفته این بازیکن این روز ها به شرایط ایده آل رسیده و حتی به زودی هم می تواند فیزیوتراپی خود را آغاز کند اما طبق اعلام یکی از نزدیکان باشگاه استقلال منتظری به دلیل مصدومیتی که گریبانگیرش شده دیگر نمی تواند به خوبی بازی کند.

به این ترتیب شنیده می شود مصدومیت منتظری به نوعی است که احتمال خداحافظی او از دنیای فوتبال وجود دارد اما گفته می شود این بازیکن نیم فصل به استقلال بازمی گردد و به تمریناتش ادامه می دهد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا این بازیکن می تواند دوباره برای آبی ها به میدان برود یا خیر؟

به گفته برخی منابع آگاه آسیب دیدگی پژمان منتظری شاید کار حضور این بازیکن در فصل جاری را سخت کرده است لذا احتمال حذف نام وی از لیست استقلال البته با نظر پزشکان تیم وجود دارد
باشگاه خبرنگاران

myportal

۲۹ مهر ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی