بازیگر ترکیه ای در اتاق گریم

بازیگر ترکیه ای در اتاق گریم

همانگونه که در این تصویر مبینید یشیل چای بازیگر ترکیه ای برای بازی در فیلم جن زیبا در اتاق گریم به سر میبرد. صحبت های ضد و نقیضی از سازندگان این فیلم در مورد بازی هنرمند زن ترکیه ای در این فیلم شنیده میشد که با مشاهده این تصویر حضور این هنرمند در این فیلم قطعی شده است.

«از شنیدن این خبر شوکه شدم و دنبال این هستم که بدانم منبع اصلی انتشار این خبر کجاست.ما مشغول مذاکره با بازیگران ایرانی هستیم و نمی دانم این اسامی از کجا آمده اند.

«از شنیدن این خبر شوکه شدم و دنبال این هستم که بدانم منبع اصلی انتشار این خبر کجاست.ما مشغول مذاکره با بازیگران ایرانی هستیم و نمی دانم این اسامی از کجا آمده اند.

من هرگونه خبر منتشر شده درباره این فیلم و عنوان انتخاب های نهایی تیم بازیگران را تکذیب می کنم و در روزهای آینده هر اتفاقی که برای cast این کار بیفتد را به طور رسمی اعلام خواهم کرد».اینها بخشی از صحبتهای مهرداد فرید در گفت‌وگو با برنا درباره خبر حضور نورگل یشیل‌چای بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون ترکیه مقابل دوربین فیلم بایرام فضلی با عنوان «جن زیبا» بود که اوایل مهر امسال مطرح شد. تکذیبی قاطع که با توجه به جایگاه گوینده اش جدی گرفته شد،اما گویا واقعیت مغایر با صحبتهای وی است!

انتشار تصاویری توسط این بازیگر ترکیه ای در استوری اینستاگرام که نشان از حضور وی در اصفهان دارد، نشان داد خبر بازی وی در پروژه مذکور صحت دارد و تکذیب تهیه کننده محلی از اعراب نداشته است.

در تماس خبرنگار بانی فیلم با فرید،وی با بیان اینکه هویت خبرنگار بانی فیلم برایش مسجل نیست،پاسخ روشن در این باره را به بعد از حصول این اطمینان ارجاع داد.تمهیدی که بعد از انجام درخواست وی در نهایت با تماس بدون پاسخ این فیلمساز رو به رو شد تا نشان دهد علاقه ای به پاسخگویی ندارد! جالب آنکه در تصاویر منتشر شده از این بازیگر وی بدون حجاب دیده می شود.

آنا هم در این باره نوشت:« نورگل یشیل‌کای در صفحه اینستاگرام خود نوشته قرار است در فیلم «جن زیبا» نقش کاراکتری به نام «دلارام» را بازی کند که از ابتدای تولد ناشنوا بوده و قدرت صحبت نداشته است. وی همچنین نوشته: «باید برای آواهایی که از دهان این نقش هنگام واکنش و یا تلاش برای بیان کردن موضوعی، شنیده می‌شود، تمرین کنم.»
در هر حال به نظر می سد سازندگان فیلم تلاش می کنند با کتمان این خبر جلوی حاشیه های احتمالی حضور وی در این پروژه را بگیرند.

بانی فیلم

myportal

۱ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی