خودکشی زوج جوان در ارتفاعات

خودکشی زوج جوان در ارتفاعاتزوج جوانی که عاشقانه زندگی مشترک خود را آغاز کرده بودند به طرز باورنکردنی در ارتفاعات کالیفرنیا دست به خودکشی دونفره زدند. این اتفاق دوستان و آشنایان آنها را متعجب کرد.

 تحقیقات پلیسی نشان داد، زوج عاشق پیشه که در جریان سفر ماجراجویانه به ارتفاعات «کالیفرنیا»ی امریکا گم شده بودند،به شکلی متفاوت به زندگی خود پایان داده بودند.

«ریچل انگوین» ۲۰ ساله و همسر ۲۲ ساله‌اش «جوزف اوربسو» چند ماه پس از ازدواج به این سفر تفریحی رفته بودند
که پس از چند روز ناپدید شدند. در حالی که جست و جوها برای یافتن این زوج آغاز شده بود،مأموران پلیس و امدادگران پس از چند هفته جست وجو، اجساد آنها را درحالی میان صخره‌ها یافتند که هدف شلیک گلوله قرارگرفته بودند.

بررسی‌های تخصصی نشان داد مرد جوان ابتدا به همسرش شلیک کرده و بعد هم به زندگی خود پایان داده است.
تحقیقات تخصصی برای کشف انگیزه این ماجرای هولناک ادامه دارد

خودکشی (لاتین suicidium ، از ریشه sui caedere ، “کشتن خود”) عملی عمدی است که باعث مرگ فرد شود. خودکشی اغلب به علت یأس صورت می‌گیرد که علت آن اغلب به اختلال روانی نظیر افسردگی، اختلال دوقطبی، اسکیزوفرنی، شکست عشقی، اعتیاد به الکل، یا سوء مصرف دارو نسبت داده می‌شود.[۱] اغلب، عوامل استرس‌زا مانند مشکلات مالی یا مشکلات ارتباط بین فردی در این میان نقش دارند. تلاش برای جلوگیری از خودکشی شامل موارد زیر است: محدود کردن دسترسی به سلاح گرم، درمان بیماری‌های روانی و سوء مصرف دارو و بهبود وضعیت اقتصادی.

رایج‌ترین روش انجام خودکشی در کشورهای مختلف متفاوت است و تا حدی به روش‌های قابل دسترس بستگی دارد. روش‌های معمول عبارتند از: حلق‌آویز کردن، مسمومیت با قرص برنج، و سلاح گرم و کشیدن تیغ روی رگ

رکنا

myportal

۱ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی