عیادت هنرمندان از ملکه رنجبر

عیادت هنرمندان از ملکه رنجبر

ملکه رنجبر پس از عمل جراحی هوشیاری خود را به دست آورد. حال وی رو به بهبودی است. جمعی از هنرمندان به عیادت این هنرمند پیشکسوت رفتند و حال وی را جویا شدند.

 جمعی از مدیران سیما و هنرمندان تلویزیون با حضور در یکی از بیمارستان های تهران از هنرمند پیشکسوت کشورمان ملکه رنجبر عیادت کردند.

رضا پورحسین قائم مقام معاونت سیما و چند تن از هنرمندان به ملاقات ملکه رنجبر بازیگر پیشکسوت رفتند که مدتی در بیمارستان بستری است.

این مدیران و هنرمندان در این دیدار با فریبرز ایروانی فرزند رنجبر گفتگو کرده و از روند درمان وی آگاه شدند.

مدیران و هنرمندان به ملاقات ملکه رنجبر رفتند

ایروانی فرزند ملکه رنجبر با تاکید بر پایداری وضعیت مادرش پس از عمل جراحی از هوشیاری وی خبر داد و خواهان دعای خیر مردم ایران برای سلامتی مادر خود شد.

پورحسین قائم مقام معاونت سیما، مرتضی طاهری رییس دفتر این معاونت، مهران مهام تهیه کننده و مهران غفوریان بازیگر در این دیدار حضور داشتند.

ملکه رنجبر (زاده ۱۰ شهریور ۱۳۱۷ در رشت) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. وی از سن شش سالگی فعالیت هنری خود را با نقش کوزت در بینوایان شروع کرد. پدر او به خاطر اجرای تئاتری سیاسی به همدان تبعید شد. از مهمترین فیلمهایی که او بازی کرده می‌توان به اعتراف (مجید فهیم خواه) و دو فیلم ابوالحسن داوودی یعنی مرد بارانی و نان و عشق و موتور ۱۰۰۰ اشاره کرد. او سابقه بازی در سریال داستان یک شهر اصغر فرهادی را هم دارد.

مهر

myportal

۱ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی