پیغام سرمربی تیم ملی فوتبال به بهترین های فوتبال جهان

پیغام سرمربی تیم ملی فوتبال به بهترین های فوتبال جهان

پس از انتخاب کریستیانو رونالدو و زیدان به عنوان بهترین بازیکن و مربی فوتبال جهان ، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان پیغام تبریکی به وی داد که در ادامه خواهید خواند.

شب گذشته مراسم بهترین های فوتبال جهان در سال ۲۰۱۷ برگزار شد و رونالدو بهترین بازیکن لقب گرفت و زیدان برترین مربی شد.

بر همین اساس کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پیام فیس بوکی کسب عنوان بهترین مربی و بازیکن دنیا را به زین الدین زیدان و کریستیانو رونالدو تبریک گفت.

در متن پیام کی روش آمده است: ” به کریستیانو رونالدو و زین الدین زیدان برنده بهترین مربی و بازیکن سال ۲۰۱۷ فیفا تبریک می گویم. پس از فصلی فوق العاده در رئال مادرید آنها شایسته این عنوان بودند و خوشحالم می بینم رای مربیان و بازیکنان لیگ ایران هم به این انتخاب نزدیک بود و با نتیجه کلی هم خوانی داشت. این نظر شخصی من بود که به این دو نفر رای بدهم آن هم بعد از فصل فوق العاده ای که در ۲۰۱۶-۲۰۱۷ گذراندند، مبارک باشد”.

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو (به پرتغالی: Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro) (زادهٔ ۵ فوریه ۱۹۸۵)،[۳] که عموماً با نام کریستیانو رونالدو شناخته می‌شود، بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است که در پست مهاجم برای رئال مادرید و تیم ملی پرتغال بازی می‌کند و توانسته بسیاری از رکوردهای تاریخ فوتبال جهان را جابه‌جا کند.

او در سال ۲۰۰۹ با انتقال ۸۵ میلیون پوندی‌اش (۹۴ میلیون یورو، ۱۳۱٫۶ میلیون دلار) از منچستر یونایتد به رئال مادرید، به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان تبدیل شد. رکوردی که بر اساس گزارش‌های منتشر شده، با انتقال ۱۰۰ میلیون یورویی گرت بیل از تاتنهام به رئال مادرید در سال ۲۰۱۳، شکسته شد با حقوق سالیانه ۲۱ میلیون یورو، دارای بالاترین درآمد بین بازیکنان فوتبال جهان است و رقم قیدشده در قراردادی وی برای جدایی از رئال مادرید، ۱ میلیارد یورو می‌باشد. در حال حاضر، برخی وی را بهترین بازیکن فوتبال در جهان و یکی از بهترین‌های تاریخ فوتبال می‌دانند

myportal

۳ آبان ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی